Facebook eksperimentiše sa nestajućim porukama, opcijom koja će direktno biti konkurencija servisu za poruke Snapchatu.
Opcija će moći biti aktivirana tako što dotaknete ikonu pješčanog sata u gornjem desnom uglu prozora za razgovor, a omogućava ljudima da poruke automatski nestanu nakon sat vremena. Kada ponovo kliknete na pješčani sat, gasite tu opciju.
Opcija je dostupna za svaki razgovor i možete je aktivirati po želji. Prema slikama aplikacije, razgovori koji na sebi imaju balončiće imaju uključenu ovu opciju brisanja poruka. Umjesto tradicionalnog plave sa bijelim tekstom, pojavit će se potpuno bijel prozor.
Facebook testira ovu opciju u Francuskoj, ali će je proširiti i na druge zemlje. Ovaj potez je jedan među posljednjima koji povećava rivalitet između Snapchata i Facebooka koji traje dvije godine. Rivalitet je nastao nakon što je Facebook navodno pokušao kupiti Snapchat za tri milijarde dolara, ali ga je odbio tadašnji izvršni direktor Evan Spiegle.