ZanimljivostiČetvrtina svjetske populacije bila je na Facebooku u decembru

Četvrtina svjetske populacije bila je na Facebooku u decembru

Broj ljudi koji koriste društvenu mrežu Facebook svakodnevno porastao je na prosječnih dvije milijarde u decembru, što je oko četvrtine svjetske populacije, piše BBC.

Rast je veći od očekivanog i rezultirao je novim optimizmom u kompaniji, koja je pod pritiskom zbog povećanja njenih troškova i pada prodaje oglašavanja.

Dionice matične kompanije Meta porasle su za više od 15 posto nakon što je prvi čovjek Mark Zuckerberg proglasio 2023. “godinom efikasnosti”. Dodao je da je fokusiran na smanjenje troškova.

“Sada smo u drugačijem okruženju”, rekao je on ukazujući na prihod koji je opao 2022. godine, prvi put u historiji kompanije nakon višegodišnje dvocifrenog rasta.

“Ne očekujemo da će se to nastaviti, ali isto tako mislim da se neće vratiti na staro”, dodao je Zuckerberg.

Meta, koja također posjeduje Instagram i WhatsApp, najavila je veliko restruktuiranje prošle godine uključujući smanjenje kancelarijskog prostora i otpuštanje 11.000 radnika, odnosno 13 posto osoblja. Ovi potezi su je koštali 4,6 milijardi dolara prošle godine, što je predstavljalo udarac na profit, a koji je gotovo prepolovljen. Profit je iznosio 23,2 milijarde dolara.

“Godina 2022. je bila izazovna, ali mislim da smo je završili s dobrim napretkom”, smatra Zuckerberg.

U tri mjeseca do decembra kompanija je ostvarila prihod od 32,2 milijarde dolara, odnosno manji za 4 posto u odnosu na isti period prošle godine. No, to je bolji rezultat od onog koji su očekivali analitičari.

Meta je uznemirila investitore kada je saopćila prvi pad dnevno aktivnih korisnika Facebooka u svojoj historiji te signalizirala da se fokusira na investicije u virtuelnu stvarnost, odnosno metaverzum (metaverse).

Međutim, u decembru je broj korisnika Facebooka na dnevnom nivou porastao za 4 posto u odnosu na prethodnu godinu, a društvena mreža je dobila korisnike iz Evrope, SAD-a i Kanade. Iz Mete tvrde da je broj svakodnevno aktivnih korisnika na svim njenim aplikacijama povećan za 5 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Zuckerberg je kazao da kompanija napreduje sa svojim video proizvodom, a to je Reels koji je fokusiran na borbu s TikTokom. Reels je navodno posebno privukao mlade korisnike. On je dodao i da su se napori konačno počeli isplaćivati.

Investitori su iskoristili prognozu kompanije o nižim troškovima i većoj prodaji više nego se očekivalo, što je dalo doprinos rastu vrijednosti dionica. Iz kompanije je najavljeno ulaganje dodatnih 40 milijardi dolara za otkup dionica, koje su naglo pale prošle godine zbog sumnji investitora u pravac kojim ide Meta.

 

 

 

 

Visoko.co.ba/klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE