Strožiji zakoni o emisijama u kombinaciji sa sve manjom potražnjom za dizelima prisiljavaju Hondu da se riješi ovog tipa motora i fokusira se na elektrifikaciju.
To se zapravo već događa, jer model CR-V dolazi s hibridnim pogonom kao zamjena za dizelski motor prethodne generacije, a nova Honda E također nema motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Nova generacija modela Jazz dolazi u Evropu 2020. godine te će biti ponuđena isključivo kao hibrid, a to je dio Hondinog većeg plana da elektrificira svoju cjelokupnu ponudu u Evropi do sredine narednog desetljeća.
Osim postepenog povlačenja dizela, Honda želi smanjiti i broj varijacija modela za trećinu do 2025. godine u odnosu na danas te smanjiti troškove proizvodnje za 10 posto na globalnom nivou. Ranije ove godine je kompanija najavila planove za zatvaranje postrojenja u Swindonu u Velikoj Britaniji gdje proizvodi Civic i Civic Type R. To će se dogoditi 2021. godine kada će 3.500 ljudi ostati bez posla. Također, iste godine će prestati proizvodnja Civica sedan u Turskoj.
Ušteda tokom ovog procesa restruktuiranja će biti iskorištena za preusmjeravanje sredstava na istraživanje i razvoj.
Honda nije prvi brend koji je najavio prebacivanje fokusa s dizela na elektrifikaciju, jer je i Volvo ranije ove godine na tržište plasirao svoju posljednju generaciju dizelskih motora, koja će se zadržati pet-šest godina.
Ipak, to ne znači da su dizelima dani odbrojani, jer u BMW-u smatraju da će se ovaj tip motora s unutrašnjim sagorijevanjem na tržištu zadržati još dva desetljeća.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.