Reklama za naušnice britanskog brenda ASOS na kojoj model ima kohlearni implantant – vrstu slušnog pomagala, izazvala je lavinu pozitivnih reakcija na društvenim mrežama.
Britanski brend trenutno prodaje par malih zlatnih naušnica s privjeskom u obliku gljive za 6,89 dolara, međutim niti dizajn niti cijena nisu ono što je privuklo pažnju.
Kako se vidi na stranici brenda, nasmijani model nosi kohlearni implantat na desnom uhu, a sama manekenka Natasha Ghouri je rođena gluha.
Ovo je prvi slučaj ovog tipa inkluzivnosti u modnim kampanjama i oglasima proizvoda, što su brojni korisnici društvenih mreža prepoznali kao potez vrijedan aplauza.
U komentarima na Twitteru korisnici koji imaju problema sa sluhom odobrili su ovaj potez brenda ASOS istaknuvši kako će širenje svijesti i češće viđanje ovakvih pomagala u javnosti pomoći da se osjećaju “normalno” i uključeno.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.