Jasenko Korjenić, reditelj i scenarista dokumentarnog filma o FK Mladost, nedavno je u Grčkoj završio snimanje svog prvijenca, a proteklih nekoliko dana boravio je u Beogradu gdje je započeo sa montažom filma. Ovom prilikom željeli smo obaviti razgovor sa Korjenićem i saznati šta se događa sa filmom kojeg mnogi željno iščekuju.
Proteklih nekoliko dana boravio si Beogradu, gdje si započeo montažu filma. Zašto baš Beograd?
U vrijeme protesta u Sarajevu u februaru 2014. upoznao sam svog budućeg prijatelja, Miklousa iz Budimpešte, koji je tada u Sarajevo stigao iz Berlina da snima reportažu, a danas sa svojom djevojkom Marijom živi u Beogradu, pa je uz nju savršeno naučio Srpski jezik i tako dobro „skinuo“ akcenat kao da se radi o rođenom Beograđaninu. Naše poznanstvo smo sačuvali u virtuelnom svijetu, pa sam ga na povratku iz Grčke, sletjevši u Beograd potražio i tako je, pošto se bavimo istim poslom, pala odluka da skupa privedemo kraju moj prvi film. Skupa radimo montažu, započeli smo kod njega, a sada smo nakon što sam okončao posjetu Beogradu, zahvaljujući prednostima koje pruža globalizacija nastavili da radimo preko interneta.
Obaviješteni smo da će se film prikazivati nakon Sarajeva i u Beogradu?
Svakog dana jutarnju kafu sam pio u jednom kafiću u centru, za kojeg su mi kasnije rekli da je to trenutno najstariji kafić u Beogradu. Tu se skupljaju razni intelektualci, pjesnici, filmski radnici i ljudi sličnih profesija. Spontano sam tu upoznao Ivana Đorđevića, profesora antropologije na jednom beogradskom fakultetu i jednog njegovog nekadašnjeg studenta. Đorđević se upravo kao antropolog bavi izučavanjem navijačke kulture na stadionima u današnjoj Srbiji, te je na tu temu napisao nekoliko knjiga. Kada sam mu ispričao temu filma kojeg snimam, oni su sa osmijehom pitali da li je to klub sa navijačima koji su se proslavili širom regiona sa snimkom koji promoviše antinacionalizam. Bili su oduševljeni što su upoznali autora tog snimka i srdačno su još jednom pozdravili takvu pojavu za koju kažu da je bila veoma popraćena od svih ljudi koji se zanimaju fudbalom u Beogradu. Momentalno su mi ponudili da mi u Beogradu organizuju premijeru filma, a ja sam naravno rado pristao. Profesor Đorđević obećao je napisati i recenziju. Ostali smo u kontaktu i najvjerovatnije će sve biti kako smo se dogovorili, jer ipak najbolji dogovori padaju upravo u kafani.
Snimanje filma završeno je u Grčkoj u posjeti Harisu Dilaveru?
Upravo. Intervju sa Harisom oblikovao je film, bez njega to ne bi bilo to. Film će se najvjerovatnije na kraju zvati „Dilaverov gol“. Iako sam najavio premijeru u još u oktobru, mislim da je to bilo nerealno. Imali smo malih problema sa budžetom kojeg nam je obezbijedila Aljazeera Balkans, jer smo ga potrošili, skupo je snimanje, a film snimamo još od aprila kada je Mladost obezbijedila opstanak u Premijer ligi. Međutim, zahvaljući HeidelbergCementu, Branimiru Muidži i Izudinu Neimarliji, dobili smo sponzorstvo i na kraju nekako završili u Grčkoj.
Kako živi Haris Dilaver?
Evropski u svakom smislu te riječi. Živi u kući sa pogledom na more na otoku Kreta na kojem je polovinom novembra u pet ujutro temperatura +18c. Trenira na terenima koji se nalaze pored plaže. Prije svakog treninga dočekuje ga oprana i isplegana oprema smještena na klupu na kojoj piše njegovo ime. Mislim da i fino zarađuje. Iako još uvijek nema mnogo prilika da igra, zadovoljan sa svime što sam vidio. Drago mi je zbog Harisa, veliki je borac.
Pitanje za kraj. Kada konačno očekujemo premijeru u Sarajevu?
Film je u završnoj fazi. Čim uredništvo Aljazeere kaže da je to to, dogovorit’ ćemo datum. Realno je da očekujemo da će to biti veoma brzo. Ne želim ništa obećavati, nije jednostavno izbaciti prvijenac.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.