AutoTeslu s autopilotom prevarili uz jednostavan trik

Teslu s autopilotom prevarili uz jednostavan trik

Nova studija koju su proveli hakeri u McAfee Advanced Threat Researchu otkriva zabrinjavajuće stvari.

Jedna od najvećih briga u pogledu modernih vozila je mogućnost da budu hakovana. Za razliku od vozila od prije nešto više od decenije, najnoviji automobili i kamioni brzo postaju računari na četiri kotača, a Tesla je jedan od glavnih primjera. To nije isključivo dobra stvar.

Nova studija koju su proveli u McAfee Advanced Threat Research otkriva zabrinjavajuće stvari. Njihovi hakeri uspjeli su prevariti prvu generaciju Teslinih automobila s autopilotom da ubrzaju s dozvoljenih 56 na 136 km/h, piše “Car Buzz”.

To su učinili tako što su prevarili sistem mobilnih kamera Mobile EyeQ3 radeći nešto jako jednostavno. Promijenili su saobraćajni znak za ograničenje brzine uz pomoć malo ljepljive trake. Kamera je registrovala znak kao 85 milja na sat (136 km/h), a ne kao 35 (56 km/h). Posebna vozila koja su testirali, Tesla Model S i Tesla Model X iz 2016. godine, odmah su povećala brzinu za 80 km/h.

“Krajnji zaključak je da smo uspjeli da postignemo prvobitni cilj. Uz sitne modifikacije znaka za ograničenje brzine uz pomoć naljepnice, bili smo u mogućnosti izazvati ciljanu pogrešnu klasifikaciju Mobileye kamere na Tesli i iskoristiti to da navedemo vozilo da autonomno ubrza do 136 km/h čitajući znak na kojem stoji 56 km/h”, navedeno je na blogu laboratorije za kibernetičku bezbjednost.

“Iz bezbjednosnih razloga video demonstracija pokazuje da brzina počinje da raste i TACC (Traffic-Aware Cruise Control) sistem ubrzava prema 136 km/h, ali s obzirom na naše uslove testiranja, aktiviramo kočnice prije nego što dostigne ciljanu brzinu. Vrijedi napomenuti da je ovo naizgled jedino moguće pri prvoj primjeni TACC-a, kada vozač dva puta klikne tipku aktivirajući TACC. Ako sistem pogrešno registruje brzinu, autopilot se angažuje 100% vremena”, dodali su, prenosi “Index.hr”.

McAfee je takođe potvrdio da je saopštio svoja otkrića i Tesli i Mobileyeu prošle godine. I jedni i dugi “pokazali su zanimanje i bili su zahvalni za istraživanje, ali nisu objavili planove za rješavanje problema na postojećoj platformi.”

Visoko.co.ba/nezavisne.com


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE