Prilagođavanje nešto većoj masi znači da će spomenuti V8 motor u slučaju DBX-a nuditi 550 konjskih snaga i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta koji će se posredstvom automatskog mjenjača raspoređivati na obje osovine.
S kočnicama koje su kapacitetnije od kočnica na superbrzom modelu DBS Superleggera i adekvatnim adaptivnim ovjesom u Aston Martinu kažu da su prilikom testiranja DBX-a na stazi Nürburgring Nordschleife bez posebnog napora krug “zatvarali” za manje od osam minuta. Zvaničnih informacija o ubrzanjima još uvijek nema, a pretprodukcijski prototip dostizao je više od 290 km/h.
“U posljednjoj fazi testiranja nastojimo optimalno izbalansirati svakodnevnu upotrebljivost i rafiniranost kakva se očekuje od SUV-ova ove kategorije s vrhunskim performansama i dinamičkim osobinama koje s sobom donosi svaki Aston Martin”, rekao je prvi čovjek inžinjerijskog odjela Matt Becker.
I dok u McLarenu vjerovatno samo odmahuju rukama, Aston Martin će DBX bez kamuflažnih folija publici predstaviti u decembru.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.