Prvi BMW iX3 sišao je sa fabričke trake pogona u Šenjangu u Kini.
BMW kasni za konkurencijom kada je riječ o SUV modelima na struju, a iX3 je pokušaj da se ovaj zaostatak nadoknadi.
Automobil koji se pravi u okviru zajedničke BMW-Brilliance Automotive (BBA) kompanije dijeli proizvodnu traku sa konvencionalnim BMW-om X3 sa SUS motorm.
BMW iX3 je uoči početka serijske proizvodnje detaljno testiran kako bi proizvođač bio potpuno siguran da svi njegovi sklopi, uključujući softver, funkcionišu besprijekorno.
Kako kažu u BMW-u, sprovedeno je 128 mehaničkih i 994 softverska ispitivanja u okviru statičkog testiranja, a zatim i 140 funkcionalnih testova.
Njemački proizvođač održao je premijeru modela iX3 polovinom jula, a u okviru ovog automobila debitovala je i nova generacija eDrive pogonskog sistema za vozila na struju, koja uključuje bateriju kapacietat 80 kWh i novi elektromotor od 285 KS i 400 Nm.
BMW iX3 je u stanju da pređe do 460 km sa punom baterijom, mjereno prema WLTP standardu.
Snaga elektromotora se prenosi samo na zadnje točkove, pa se može reći da je ovo BMW sa tradicionalnom pogonskom postavkom.
Od 0 do 100 km/h BMW iX3 stiže za 6,8 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.