Otkako se od jednog modela pretvorio u zasebnu marku, Genesis pod Hyundaijevom kapom niže uspjehe.
Sada predstavlja nove modele.
Njegova glavna uzdanica je G90, klasična limuzina vrhunskog luksuza. Nude se dva motora, 3.3 V6 turbak s preko 365 KS ili 5.0 V8 s oko 420 KS. Osmak stoji malo više, a u oba slučaja AWD pogon traži doplatu od 2.500 dolara. Dakle, krstarica pokretana moćnim motorom i nakrcana svom danas poznatom opremom stoji ispod 80.000 dolara, odnosno 79.995 dolara(Genesis G90 5.0 Ultimate AWD), a to znači da najskuplji Hyundai u istoriji stoji koliko i Tesla Model S.
A kako sve ne bi ostalo na vagi stiže i jedna novost. Genesis je navodno odlučio cijenu odmah oboriti, i to za čak 5.000 dolara, odnosno 5250 dolara za AWD izvedbu.
Kod V8 izvedbe popust ide do 5.750 dolara, a za prebjege iz drugih brendova daje se dodatnih 1.000 dolara bonusa. Ako imate Hyundai također ćete dobiti još 1.000 dolara bonusa. Nudi se i najam, a on je na mjesečnom nivou čak 200 dolara manji nego za BMW-ovu seriju 7. Stoji tek 899 dolara mjesečno uz učešće od 5.999 dolara.
A kako sve ne bi ostalo na limuzini dolazi i SUV. Ime mu je GV80 i upravo je predstavljen u Koreji. Tamo se nudi i s 3.0 dizelašem te 2.5 turbo benzincem, a vrh je 3.5 V6 s 365 KS. Pogon na sve kotače je opcija. I da, vrlo vjerojatno dolazi u Ameriku.
Jedino što nam ostaje je žaliti što Genesis nije dostupan i kod nas. Sasvim sigurno bi mogao ugroziti starosjedioce i svojim nastupom napraviti pomutnju na tržištu luksuznih automobila.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.