PreporukaMusk uvodi 8 dolara mjesečne naknade za verificirane Twitter račune

Musk uvodi 8 dolara mjesečne naknade za verificirane Twitter račune

Elon Musk je rekao da će Twitter naplaćivati 8 dolara mjesečno korisnicima Twittera koji žele plavu kvačicu uz svoje ime koja označava verificirani račun.

Kao dio promjena nakon preuzimanja društvenog medija vrijednog 44 milijarde dolara Musk je rekao da je “ključno poraziti neželjeni spam/prevaru”.

Plava kvačica pored korisničkog imena – obično za osobe visokog profila – trenutno je besplatna. Taj bi potez mogao otežati identificiranje pouzdanih izvora, kažu kritičari.

Musk, najbogatiji čovjek na svijetu, dodao je da će plaćeni korisnici imati prioritet u odgovorima i pretragama, a upola manje reklama. “Snaga narodu! Plavo za 8 dolara mjesečno”, rekao je milijarder na Twitteru, kritizirajući staru metodu provjere s plavim kvačicama kao “sistem gospodara i seljaka”.

Bivša Twitterova metoda provjere korisnika za plavu kvačicu uključivala je kratki online obrazac za prijavu, a bila je rezervirana za one čiji su identiteti bili meta lažnog predstavljanja, poput slavnih osoba, političara i novinara. Tvrtka je uvela ovaj sistem 2009. godine, nakon što se suočila s tužbom koja ju je optuživala da nije učinila dovoljno da spriječi lažne račune. Ali Musk se suočava s velikim izazovom dok radi na reviziji poslovanja Twittera, koji godinama nije ostvario dobit. Rekao je da želi smanjiti ovisnost Twittera o oglašavanju, iako su neke tvrtke postale zabrinute zbog oglašavanja na stranici pod njegovim vodstvom.

General Motors – konkurent Muskove tvrtke za proizvodnju električnih automobila Tesla – rekao je prošle sedmice da obustavlja oglašavanje na stranici. U međuvremenu, neki drugi veliki brendovi tiho su privremeno zaustavili oglašavanje na platformi dok čekaju da vide kako će se promjene Muska odvijati, rekao je BBC-ju kupac medija za vodeću reklamnu tvrtku. U ponedjeljak je jedna od najvećih svjetskih kompanija za oglašavanje, IPG, savjetovala svojim klijentima da obustave oglase na Twitteru na sedam dana, navodeći potrebu za više jasnoće u vezi s planovima Twittera kako bi se osiguralo “povjerenje i sigurnost” na platformi. Neki od najvećih svjetskih brendova IPG-u daju milijarde funti godišnje za podnošenje marketinških proračuna. Naknada za privilegije plave kvačice izazvala je skepticizam nakon izvornih izvještaja u kojima se navodi da bi naknada mogla iznositi 20 dolara  mjesečno. Mnogi na platformi ponovili su izjavu autora Stephena Kinga, koji je kao odgovor na izvještaj o promjenama napisao da bi Twitter umjesto toga “trebao platiti meni”.

Musk je pisao Kingu rekavši: “Moramo nekako platiti račune!”

 

 

 

 

 

 

 

Visoko.co.ba/federalna.ba/BBC


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE