Brojni su problemi sa kojima se suočavaju brojni privrednici u Bosni i Hercegovini, od početka pandemije koronavirusa i brojnih restrikcija koje su uvele nadležne vlasti. Veliki broj građana ostao je bez posla, mnogima prijeti gašenje privrednih subjekata, posebno malih firmi i obrta.
Za Visoko.co.ba piše: Ajla Čaušević
Ipak, da i u cijeloj ovoj situaciji ima pozitivnih primjera dokazuju mladi Visočani Ervin i Lejla Šeta, koji su baš u vrijeme pandemije koronavirusa otvorili svoju trgovačku radnju i pokazali tračak nade za mnoge poduzetnike. Njihova “Šarena čarapica”, kako su prema posebnoj simbolici nazvali novootvoreno prodajno mjesto, nosi posebnu simboliku i nudi nadu za sve one koji se boje da će pandemija koronavirusa donijeti neimaštinu, otkaze i dugoročne ekonomske probleme.
“Baš sada, u vrijeme pandemije koronavirusa, kada vladaju neke posebno negativne i tužne emocije mi smo odlučili da otvorimo našu “Šarenu čarapicu” i pokažemo da nade itekako ima, da ništa nije izgubljeno, kada je riječ o privredi, te da je moguće razvijati posao i sada. To je nada, pozitivna “Šarena čarapica”, a u čijim proizvodima mogu uživati svi građani Visokog”, ispričao je za Visoko.co.ba Ervin Šeta.
Sam naziv, “Šarena čarapica”, nosi posebnu simboliku, jer Ervinov i Lejlin trogodišnji sin ima Downov sindrom, a upravo šarene čarapice simbol su ovog genetskog odstupanja koje se javlja kod djece kao poteškoća u razvoju.
“Od samog rođenja našeg sina bilo je dosta negative oko svega, rečeno nam je da će sve biti prema nekoj standardnoj proceduri. Mi, s druge strane, željeli smo da pokažemo da to nije tako, da se iza Downovog sindroma i šarene čarapice krije nešto tako lijepo, da su to itekako divna i lijepa djeca, te smo željeli da se naša radnja i brend zovu “Šarena čarapica” u čast našeg sina i svakog djeteta sa poteškoćama u razvoju”, pojasnila nam je Lejla.
Inače, ova trgovina svim posjetiteljima i kupcima nudi mnogo zdrave hrane, od zdravih sokova, preko domaćeg voća i povrća, a uskoro planiraju i proširenje asortimana sa zanimljivim proizvodima čija baza su prirodni i domaći proizvodi.
“Naša težnja je da svoj brend promoviramo kroz domaće proizvode, kao što su domaći sokovi, muffini, džemove, kuglofe. Također, cilj nam je da kupcima ponudimo i neke zanimljive proizvode, koji se baziraju na zdravim namirnicama, kao što je recimo banana hljeb i neki slični proizvodi kojih nema na našem tržištu. Težit ćemo i ka tome da u našoj ponudi bude što više domaćih, organskih proizvoda, koji nisu tretirani nikakvim pesticidima i hemijom. Dakle, domaći proizvodi, domaća radinost, to je naša misija i želja”, istaknuo je Ervin Šeta za Visoko.co.ba.
Hrabrost da razbiju predrasude, prvenstveno o djeci sa poteškoćama u razvoju, a zatim i o nemogućnosti pokretanja biznisa u vrijeme krize prouzrokovane koronavirusom sigurno će ovom mladom bračnom paru donijeti mnogo sreće, a nadamo se da ćete i vi uskoro posjetiti njihovu trgovinu i provjeriti cijeli njihov asortiman.
Svakako, posjetite i njihovu Facebook stranicu Šarena Čarapica i pratite njihovu bogatu ponudu proizvoda.
Za kraj, u ovim trenucima svi moramo pokazati svoju solidarnost. Poštujte naredbe i savjete stručnih osoba u vremenu kada je prevencija najbolji mogući lijek u borbi protiv koronavirusa. Ne zaboravite, ostanite kući i ne izlazite osim u slučajevima prijeke potrebe.
I svakako, sve informacije u vezi sa koronavirusom na našem portalu potražite na LINKU.
*Tekst autorice Ajle Čaušević nastao je u okviru projekta “Omladinski novinari na putu ka profesionalnoj karijeri”, koji zajednički realiziraju Udruženje za socijalni, kulturni i kreativni razvoj “Zora” iz Zenice i redakcija portala Visoko.co.ba.
Projekt je podržan od USAID-ovog Programa za osnaživanje nezavisnih medija (IMEP), a kojeg implementiraju Centar za promociju civilnog društva (CPCD) i Otvorena mreža.
Visoko.co.ba/Ajla Čaušević
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.