Automobilski kolekcionari znaju koliko raste vrijednost vozila ukoliko je izrađen u maloj seriji. Ne samo automobila, nego i drugih raritetnih predmeta…
Uz ovo saznanje može se samo nagađati koliko vrijedi BMW 1600 GT Cabriolet napravljen u jesen 1967. godine. Ne može biti raritetniji jer je riječ o jedinom primjerku, uz to kompletno restauriranom!
Prije nešto više od 51 godine, iz BMW-ove fabrike u Dingolfingu izašla su dva prototipa 4-sjed kabrioleta koga je dizajnirao Italijan Pietro Frua.
Nekih 12 mjeseci ranije (1966) BMW preuzeo fabriku u Dingolfingu koja je bila dom čuvenog Glas Goggomobila ali i ekskluzivnih automobila Hansa Glasa, dizajniranih od Pietra Frue.
Čuveni bavarski proizvođač imao je velike planove o izvozu BMW-a 1600 GT Cabriolet u SAD, no sve je ostalo mrtvo slovo na papiru, preciznije dva protipa.
Jedan primjerak uništen je vrlo brzo u udesu tokom testiranja, dok je drugi predat Herbertu Quandtu, tadašnjem najvećem akcionaru BMW-a.
Tokom godina automobil je promijenio nekoliko vlasnika, a kada su ga ugledali eksperti odjeljenja BMW Group Classic, dilema nije bilo. Odlučili su ga kupiti i potpuno restaurirati.
Nakon nekoliko godina rada na “mjestu zločina”, fabrici Dingolfing, posao je uspješno okončan: BMW-u 1600 GT Cabriolet vraćen u originalni izgled. Sada će u fabričkom muzeju ostati kao svjedočenje od jednom od najljepših BMW-a u historiji kompanije, kome nije bilo suđeno da dođe do većeg broja kupaca.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.