U Visokom je organizovana konferencija za medije na kojoj su izneseni preliminarni podaci o poslovanju ove kompanije u 2016. godini, najavljen je novi plasman kokošije juhe i organizatori su premijerno prikazali reklamni spot za kokošiju juhu.
Konferencija je otvorena plesom petogodišnjeg Svena Sitnića i njegove partnerice i recitacijom Eme Duraković, članice Dols scene Bosanskog narodnog pozorišta Zenica. Sven i Ema su zaštitna lica nove Vispak kokošije juhe.
Protekla 2016. godina za visočki Vispak bila je jako uspješna. Zlatna džezva kao jedan od najznačajnijih bh. brendova, u kategoriji lojalnosti kupaca je zauzela prvo mjesto na tržištu Bosne i Hercegovine. Kompanija Vispak je svoju stratešku kompetentnost u bosanskoj kuhinji usmjerila na razvoj kategorije juha, a nedavno su otvorili vrata novoj kategoriji – instant juhe sa brandom “Tako Lako”, naveli su iz Vispaka.
-Ponosni smo ona uspjeh Vispaka. Ova kompaniju akvizirala je AS Grupacija, u decembru 2010. godine, sa godišnjim prihodom od oko 18 miliona KM. Šest godina kasnije očekivana realizacija Vispaka će biti 46 miliona KM. Prednjači Zlatna džezva, a slijede je brandovi čorbe, juhe i ostala jela pripremljena u duhu bosanske tradicije i kulinarstva, prepoznatljiva kako na bosanskom tako i na inozemnom tržištu. Potencijal je ogroman, a Vispak je tek na početku svoje uspješne priče -, izjavio je Adis Hasaković (AS Group).
Na konferenciji su predstavljeni nova kokošija juha i televizijski spot u produkciji mladog Suada Baručije.
-Iza ovog projekta stoji Vispakov razvojni tim koji je uključivao istraživanje, razvoj, marketing kao i sektor analize. Razvijali smo ovaj projekat interaktivno zajedno sa našim potrošačima i sa vrhunskim bosanskim kuharima iz Udruženja kuhara Bosne i Hercegovine. Zato, možemo slobodno reći da se radi o novom Vispakovom proizvodu koji su odobrili i potrošači i kuharski stručnjaci. Kako bi nastavili taj put involviranja mladih u razvoj novih proizvoda, priliku smo dali mladom producentu iz Zenice, Suadu Baručiji koji je zaokružio ovu priču sa reklamnim spotom u kojem se pojavljuju zaštitna lica cijele kampanje, mlade nade umjetničkog plesa BiH – Sven Sitnić i Ema Duraković -, kazala je brand menadžerica za kategoriju bosanske kuhinje u kompaniji Vispak, Zerina Muco.
-Čast mi je i zadovoljstvo što sam radio na ovako velikom i značajnom projektu kompanije Vispak, i zahvalan sam na ukazanom povjerenju za implementaciju same ideje. Uspjeli smo ispričati cijelu priču u Bosni i Hercegovini, i zbog toga sam jako sretan. TV spot je sniman u Banjoj Luci, zaštitna lica nove kampanje su iz Zenice, a cijela ta priča se zaokružila na njenom izvoru – u Visokom. Ovo je dokaz da Bosna i Hercegovina može ponuditi kvalitetan proizvod iza kojeg stoji domaća snaga, što je jako bitno ne samo za ovu priču, već za cijelu državu-, izjavio je Suad Baručija.
Kompanija Vispak je pred novogodišnje praznike plasirala na tržište novu Vispak kokošiju juhu 65 grama, koja je specifična po odabiru najkvalitetnijih sirovina i cjelokupnoj kampanji u koju su involvirani i potrošači i bosanski kuhari iz udruženja kuhara.
Kokošija juha je već ove sedmice plasirana na tržište. Degustacije se očekuju u velikim marketima tokom mjeseca januara 2017. godine.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.