Kompanije Meta i UFC udružuju se u zajednički projekt čiji će cilj biti uvođenje VR tehnologije koja će omogućiti gledateljima da posmatraju borbe u virtuelnoj stvarnosti.
UFC je poznat po tvrdnjama da je “najrealniji brend”, no borbe bi mogle postati još “realnije” za gledatelje nakon što se organizacija udružila s prvim čovjekom kompanije Meta Markom Zuckerbergom. Cilj njihove saradnje je da se UFC mečevi prikazuju u virtuelnoj stvarnosti.
Zuckerberg je otvoren prema VR tehnologiji te navodno ulaže oko 1,2 milijarde dolara u svoj Metaverse koncept, platformu koja se možda najbolje može opisati kao integracija standardnih videpoziva i 3D tehnologije.
Dok Metaverse “biju” glasine o smanjenju korisničke baze i neimpresivnim korisničkim iskustvima, to nije spriječilo Zuckerberga, jednog od najbogatijih poduzetnika svijeta, da pokuša sklopiti novi savez u namjeri da svijet napokon usvoji VR tehnologiju.
Realizacija dogovora između Zuckerberga i predsjednika UFC-a Dane Whitea se neće dugo čekati jer će uslijediti već ovog vikenda i to u slučaju LFA eventa za koji UFC ima prava prijenosa putem svoje Fight Pass platforme.
“Uzbuđeni smo što ćemo moći ponuditi nivo angažmana za pretplatnike Fight Passa i fanove MMA sporta širom svijeta tako što ćemo prenositi MMA event u virtuelnoj stvarnosti. Meta će osigurati VR platformu, YBVR će pružiti svoju ekspertizu produkcije, a mi smo sigurni da će ovo biti sjajno iskustvo za fanove borilačkih sportova”, rekao je Crowley Sullivan, predsjednik i generalni menadžer UFC Fight Passa.
Zuckerberg je nedavno gledao UFC događaj u Las Vegasu, ali je poznato da često prati borbe u društvu supruge Priscille Chan. Također, nedavno je objavio snimak sa MMA treninga.
Buduće borbe koje će se prenositi u VR-u bit će najavljene u narednim sedmicama.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.