Stojadin se proizvodio od 1971. godine, a posljednji model je s pokretne trake sišao 2008. godine. Najsličniji model Zastavi 101 bio je Fiat 128, također popularni kompaktni automobil iz tog doba.
U bivšoj zajedničkoj državi bilo je dosta Zastava. Svaka Republika imala je svoju, pa smo imali klupske, izviđačke ili pak državnu zastavu, najpopularnija pucaljka bila je Crvena zastava, ali je sve do konca 90-tih godina prošlog stoljeća riječ zastava bila sinonim za automobil.
Nacrtan i izgrađen u tvornici automobila Zavodi Crvena zastava u Kragujevcu, taj je putnički automobil imao mali milijun nedostataka i strahova od potencijalnih kvarova na vozilu, ali je bio i ostao najprodavaniji i najdugovječniji jugoslovenski automobilski brend.
Uostalom, Zastava 101 bila je unikatna i po tome što je bila jedan od rijetkih automobila u svijetu koji nije imao predhodnika niti nasljednika. Stojadin se proizvodio od 1971. godine, a posljednji model je s pokretne trake sišao 2008. godine. Najsličniji model Zastavi 101 bio je Fiat 128, također popularni kompaktni automobil iz tog doba.
Koliko je Stojadin bio popularan svjedoči i nekoliko legendarnih reklamnih kampanja kojim su se privlačili domaći kupci, a koji su prilikom kupnje mogli odabrati četiri različite verzije motora: 1116 ccm s 40,4 kW i 47 kW, 1286 ccm s 47,8 kW i 53,7 kW, a jedno vrijeme u proizvodnji je bila i verzija s petero vrata (101, 101 SC, 101 Specijal), te s troje vrata poput modela Zastava 101 Mediteran.
Iako je prošlo 45 godina od nastanka modela na našim cestama još uvijek možete sresti ponekog Stojadina, a kako je to nekad bilo pogledajte u video prilozima iz reklamnih kampanja posvećenih čuvenom Stojadinu.