Opel se pridružio sve većem broju automobilskih proizvođača koji su ove godine modificirali logotip marke.
Među najzvučnijim imenima koja su poradila na svom vizualnom identitetu su svakako Volkswagen i BMW, a očekuje se kako će istim putem krenuti još nekoliko giganata, uključujući i korejskog. Opel je pak taj posao odradio a da nikome nije skrenuo pozornost. Dogodilo se to na nedavno predstavljenoj novoj generaciji Mokke, atraktivnog SUV-a koji će prvi nositi najnovije izdanje njemačke munje.
Logo Blitz se kroz povijest često mijenjao i modernizirao, a sada je osvježen novim proporcijama i novim detaljima. Legendarni amblem je tako sada dobio tanji prsten, a u donji dio je ugravirano ime marke. Također, po uzoru na ostale, minimiziran je 3D dojam, odnosno debljina amblema u izvedbi na automobilu. U Opelu kažu kako su smanjenjem prstena htjeli amblem učiniti elegantnijim, a munju dodatno istaknuti.
Današnji Opelov logo počeo se primjenjivati 1963. godine, a od tada je u nekoliko navrata moderniziran. Prvi značajni redizajn dogodio se 1987. godine, a potom su se značajne promjene događale u novom mileniju, s posljednjim prije tri godine.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.