Sve je počelo 1980. godine, kada je sa proizvodnih traka kragujevačke Zastave sišao prvi Yugo 45. Kvalitetom je bio ispod prosječnosti i bez opreme. No svejedno ih je prodano skoro 800.000. Osim zemalja bivše SFRJ, izvozili su ga u Njemačku, Poljsku, Francusku, Ukrajinu,Veliku Britaniju.
No Britanci su se pokazali kao pretvrd orah za rad jugoslovenskih inžinjera.
Među našim kupcima #temperamentni štediša” uživao je veliko povjerenje, čak i izazivao emocije, no 1985. godine, kada kreće u prekooceansku avanturu, Yugo postaje globalni predmet ismijavanja te simbol neukusa, nekvalitete i tehnološke zaostalosti tadašnjeg Istočnog bloka.
“Zašto Yugo ima grijače zadnjeg stakla? Da vam se zimi ne bi smrzle ruke dok ga gurate.”
Najviše su Jugića izvezli u SAD. Tamo je bio najjeftiniji automobil na tamošnjem tržištu sa cijenom ispod 4000 dolara.
Nakon tržišnog neuspjeha, Jugo je doživio zapaženu filmsku karijeru, uglavnom kao predmet sprdnje. Pojavljivao se i u muzičkim spotovima, od Metallice do Zabranjenog Pušenja. Uz ulazak na listu 50 najgorih svih vremena prema magazinu Time, napisana je i knjiga u kojoj Yugo drži titulu najlošijeg auta u historiji, a vrhunac omalovažavanja ponudio je Jeremy Clarkson kojega je Yugo toliko iživcirao da ga je na kraju uništio tenkovskom granatom.
Pred sam kraj svog puta, Yugo je ipak malo moderniziran. Ime mu je promjenjeno iz Yugo Koral u Yugo Tempo, a do 2008. (kraj karijere) u Yugo Koral IN.
Ove godine proslavio je 35. rođendan.