Rolls Royce je upravo lansirao svoj ekskluzivni klub za članove, namenjen posebno digitalnom dobu. Klub, nazvan “Whispers”, svojim članovima će na raspolaganje staviti naprestižnije i najrijeđe proizvode svijeta, dok će ih istovremeno povezivati sa čitavom mrežom sličnih ljudi.
Te se može slobodno reći da je ovo luksuzna verzija na Facebooka, Amazona i Expedia servisa, u jednom proizvodu.
Prema navodima, 116 godina stari brend je kreirao “Whispers”, sa ciljem da on bude “najekskluzivniji privatni klub na svijetu”, a skladno tome, članarina je ograničena samo na vlasnike novih Rolls Royce vozila.
Šta aplikacija zapravo nudi?
“Whispers” sadrži kolekciju proizvoda koji se mogu videti i kupiti online, koja se konstantno mijenja – od personalizovanog seta za monopol koji je baziran na vašem portfoliju nekretnina, preko hipodroma, pa sve do specijalnih izdanja konjaka. Uz ovu mrežu, ništa vam neće biti van dohvata ruke.
Povrh toga, članovi će imati priliku da uživaju u čitavom nizu događaja i iskustava, poput privatnog nastupa filharmonije, sjedišta u prvom redu tokom nedelje mode, VIP prikazima umjetničkih sajmova ili bekstejdž propusnica za Gremije. Štaviše, članovi “Whispers” kluba će moći da uživaju u društvu super-elite, od najboljih sportista, pa sve do najpopularnijih muzičara.
U ponudi su i luksuzna putovanja širom svijeta, koja sada možete zakazati jednim dodirom na dugme iz udobnosti svog doma.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.