Nakon što je imenovan na tri mjeseca za vršioca dužnosti direktora ZZO ZDK Dževad Hamzić poslije isteka tog roka nije više mogao biti imenovan na tu funkciju jer zakon jasno kaže da jedna osoba može maksimalno jednom biti imenovana na funkciju v.d direktora i to do 90 dana.
Nakon Hamzića na tu funkciju je privremeno imenovana bivša direktorica Mirzeta Subašić i pored činjenice da je bila pod četverogodišnjom istragom tužilaštva ZDK zbog sumnji na zloupotrebu službenog položaja, koja je danom njenog imenovanja na funkciju v.d. direktorice i obustavljena. Istekom tri mjeseca v.d. mandata Mirzete Subašić 30. septembra 2016.godine. ZZO ZDK zvanično nema ni direktora niti Upravnog odbora, a nema ni zakonske mogućnosti da ponovo produži istoj osobi v.d. mandat na još tri mjeseca.
Koalicija SDA/SBB kako saznajemo sada nastoji kroz izmjene Statuta na Skupštini ZDK da omogući izmjenu uslova za imenovanje na poziciju direktora ove ustanove kako bi bivšu direktoricu ponovo postavili na mjesto direktora na mandat od četiri godine.
Šta je suština ovako ubrzanog procesa i želje koalicije SDA/SBB da ovim kadrovskim rješenjem riješi pitanje direktorskog mjesta ustanove sa godišnjim budžetom od preko 160.000.000KM?
Na sutrašnjoj sjednici Vladi ZDK navodno se sprema Odluka po kojoj bi mandat v.d direktora bio produžen na još tri mjeseca iako je to protuzakonito, a ministar Brenjo je pod pritiskom da Vladi ponovo predloži ovakvu odluku. Po zakonu bi uslov trebao biti 5 godina radnog iskustva u struci na rukovodećim pozicijama, a pet godina radnog iskustva od čega tri godine na rukovodećoj poziciji u struci. U međuvremenu su na sjednici UO ZZO ZDK uspjeli promijeniti takvu odluku i na sjednici Vlade ZDK, ali ne i u Skupštini ZDK. Izmjene Statuta još nisu bile tema na Skupštini ZDK, a treći konkurs je raspisan i to sa ovim izmijenjenim uslovom od tri godine na rukovodećim pozicijama u struci!? Sve to nije usvojila Skupština ZDK i samim tim to je nezakonito. Klub SDP-a na posljednjoj sjednici Skupštine ZDK postavio je poslaničko pitanje o zakonitosti raspisivanja takvog konkursa nakon čega su u nezavidnu poziciju dovedeni i premijer ZDK, sekratar Vlade ZDK, sekretarica nadležnog ministarstva, a ponajviše i sam ministar Dragoljub Brenjo koji je najodgovorniji za pomenuti konkurs jer je raspisuje njegovo ministarstvo.
Da li je kredit od 16.000.000KM razlog ovakvog ponašanja premijera Galijaševića i Vlade ZDK?
Kako nezvanično saznaje Visoko.co.ba da bi se Kantonalna bolnica Zenica spasila iz dubioze u kojoj jeste, jedna od opcija je uzimanje kredita od komercijalnih banaka, a “najbezbolnija” opcija bi bila da se to radi preko Zavoda zdravstvenog osiguranja ZDK. Za takav poduhvat potreban je i podoban direktor. Ako tumačimo zakon, onda ZZO ZDK ne može biti nosilac pomenutog kredita. Jedini ko smije biti nosilac takvog jednog kredita je osnivač Kantonalne bolnice Zenice, a to je Vlada ZDK od čega Vlada za sada pokušava da se ogradi. Prema ovoj pretpostavci Vlada će pokušati da iskoristi Zavod zdravstvenog osiguranja ZDK kako bi “izvadila” Kantonalnu bolnicu iz dugova i nagomilanih problema, a iznos kredita bi trebao biti 16.000.000KM. U ovoj varijanti i prema ovoj matrici onda bi već sutra i Opća bolnica Tešanj, kao i bilo koji drugi Dom zdravlja iz 12 općina ZDK mogao tražiti da im ZZO ZDK bude žirant za vraćanje bilo kojeg kredita za opremu, lijekove, plate … Po zakonu to ne bi smjelo tako, jer je to obaveza osnivača, a ne Zavoda zdravstvenog osiguranja.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.