Ako pogledamo unazad, 2020. će biti godina koja je zasigurno promijenila historiju
Jedna od glavnih implikacija pandemije Covid-19 bila je činjenica da je ubrzala prelazak na sve digitalno. Svijet je morao da se prilagodi načinu na koji komunicira i posluje – upotreba društvenih mreža naglo je porasla, kompanije su usvojile ‘virtuelni’ način rada, a rad od kuće (WFH) postao je prihvaćena poslovna praksa (što je bilo nemoguće zamisliti prije samo godinu dana). Stara godina je prošla i nema povratka nazad. Idemo hrabro naprijed u nove pobjede sa novim trendovima.
1. (User Generated Content) će uvijek biti u trendu
Korisnici kreiraju sjajan sadržaj koji može da napravi daleko bolji rezultat od sadržaja koje kompanije same kreiraju. Preuzimanje takvog sadržaja, ne samo da će olakšati posao kompanijama, već mogu dobiti daleko “vjerniji” sadržaj o onog koji bi sami proizvodili. Bitno je samo da Community manageri pomno prate šta se dešava na mrežama i koji sadržaj najbolje radi.
2. Sve više ljudi kreira i uživa da gleda live videe i storije
Live Video postao je jedan od najpopularnijih načina interakcije na društvenim mrežama među korisnicima, kako na Instagram Live-u tako i na Facebook Live-u. Također su Twitter, YouTube, ali i LinkedIn, prihvatili trend live videa. Brendovi će morati više vremena da posvete ovoj vrsti komunikacije.
3. Influenseri postaju utjecajniji
Ne samo u digitalnom marketingu, već u životu utjecaj influensera postaje sve primjetniji, rezultati njihovog ponašanja dobijaju refleksiju u društvu, posebno kod Z generacije koja počinje i da se bavi tim poslom. Neki od njih su uspješno kreirali svoje brendove. U poslednje vrijeme globalno, posebno postaju poznati TikTok influenseri. U prošloj godini su neke kompanije svoj budžet za Influensere povećali i do 59%, a u 2021. previđa se povećanje i do 63%. Makro Influenseri će nositi glavni dio priče, dok mikro influenseri postaju sve pristupačniji manjim biznisima.
4. Social Media Shopping “HIT” u direktnoj prodaji
Prodaja preko društvenih mreža zabilježila je veliki rast tokom pandemije, a shoppable posts brzo postaju “must have”. Zahvaljujući jednostavnosti postova preko kojih se može kupovati na popularnim društvenim mrežama (Instagram, Facebook, YouTube i Pinterest) kompanije imaju ogromnu moć da pojačaju svoje prisustvo online prodaje. Kupci mogu lako da kliknu na ikonu za kupovinu bilo kog proizvoda prikazanog na Instagram feedu i biće usmjereni na web shop ili direktno na naplatu. U svakom slučaju, lako je, pristupačno i bez muke.
5. (AI) Chat Bot-ovi će u većoj mjeri preuzimati komunikaciju sa korisnicima
U ovoj godini možemo da očekujemo povećanu upotrebu vještačke inteligencije koja sve više ulazi u tokove digitalnog marketinga. Kompanije se sve više okreću Chat Bot-ovima, posebno u segmentu korisničke podrške. Prema nekim iskustvima, ljudi će radije pisati na Facebook-u za support nego pozvati neki broj telefona. Dokazano sve više ljudi čita vijesti svojih omiljenih medija uz pomoć Chat Bot-ova.
6. Podrška brendova aktivizmu
Vidjeli smo i u prednodnoj godini kako mlade organizacije, aktivisti širom svijeta prave ozbiljne globalne priče preko društvenih mreža . Reakcija brendova na dešavanja u politici ili briga o ekologiji postaje sve neophodnija.
7. Nostalgični marketing sa nekom novom energijom
Marketing koji je zasnovan na nostalgiji za prošlim boljim vremenima čini korisnike spremnijima da potroše novac na nove prozivode. Već u prošloj godini smo imali priliku da vidimo takve kampanje, ali u ovoj nas zasigurno očekuje “oživljavanje” starih hitova.
Ako vas intrigira digitalni marketing i trendovi i trikovi za dobar nastup na društvenim mrežama, ako želite da otkrijete tajnu dobre strategije komunikacije na različitim platformama, ako tražite ključ za dobar content… Sve to, ali i mnogo više, možete saznati na Content akademiji u organizaciji Represent Academy koja se održava u martu 2021. godine.
Zlatko je samo jedan od predavača i stručnjaka koji su spremni da podijele sve tajne content i digital marketinga koje uspješno delimo i razvijamo već tri godine u okviru ovog programa.
Visoko.co.ba/BizLife.rs
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.