Sigurno ste primijetili da mnogi fast food restorani imaju logo u crvenoj i žutoj boji. Jeste li se ikada zapitali zašto biraju baš njih?
Naime, ove boje privlače kupce, a da oni toga nisu ni svjesni. Raspoloženje koje one bude idealno je za njihovo ciljno tržište. Crvena stimulira apetit i mami pažnju, a žuta izaziva osjećaj sreće i druželjubivosti.
Njima se kupcima poručuje da što prije trebaju ući i kupiti hranu te se nakon toga vratiti u što kraćem roku kako bi opet u sebi probudili osjećaj sreće i zadovoljstva nakon što pojedu fast food.
Osim toga, žuta boja je najvidljivija na dnevnom svjetlu, zbog čega je McDonald'sovo M moguće uočiti s velike udaljenosti.
Treba spomenuti i da se sve veći broj fast foodova u posljednje vrijeme odlučuje okrečiti poslovnice u zelenu boju. Ovim nastoje poručiti da su njihovi proizvodi ekološki prihvatljivi.
Naš mozak prepoznaje “jezik” boja mnogo brže nego riječi zato što boje djeluju direktno na naše emocije.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.