Perjanica Zagrebačkog velesajma (ZV) “Zagreb Auto Show” odlazi u historiju, saznaje agencija Hina iz ZV-a.
Uvoznici automobila ne vide računicu da i ove godine nastupe na toj izložbi, a koliko prije dvije godine “Zagreb Auto Show” je posjetilo više od 142 hiljade ljudi, napominje se u informaciji.
Iz ZV-a su, kako se dodaje, nedavno izvjestili da su se, nakon sastanka predstavnika Velesajma i Grupacije uvoznika privatnih i lakih privrednih vozila pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, odlučili za novi koncept sajma i da čine sve da se on i održi.
“Kako da ga i dalje nazivamo ”Zagreb Auto Show” ako neće biti izloženih auta? Sada tražimo novo ime”, rekli su za Hinu danas iz ZV-a.
Za sada se ne zna ni moguća izložbena površina ovogodišnjeg sajma koji bi trebalo da se održi od 31. marta do 5. aprila.
Odluku o “penzionisanju” ove sajamske manifestacije iz ZV-a objašnjavaju globalnim trendovima koji su proteklih godina rezultirali padom broja izlagača na vodećim svjetskim i evropskim sajmovima automobila poput Frankfurta, Pariza i Ženeve.
Fokus ovogodišnjeg izdanja sajma tako je, pored motocikala, stavljen na privredni program – prateću industrija i privredna vozila. Segment putničkih automobila mogao bi biti zastupljen u minimalnoj mjeri.
“Izlagači su tražili novi format, novi oblik prezentacije. Izlaganje na ”agreb Auto Show”-u dosta košta i mnogi izlagači se mjesecima finansijski oporavljaju nakon nastupa”, kaže sekretar Udruženja trgovine motornim vozilima pri Hrvatskoj gospodarskoj komori Hrvoje Paver.
Inače, od ukupno prodatih 62.938 novih putničkih automobila lani u Hrvatskoj, samo 23 posto ili 14.475 završilo je kod građana, a ostatak su kupila pravna lica – država, ministarstva, rentakar kompanije, privatne i državne firme.
U Hrvatskoj je lani prodato 4,8 posto više novih putničkih vozila nego 2018. godine.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.