Testiranje skrivanja broja dislajkova na videoservisu YouTube je očigledno bilo uspješno tako da će se ova promjena uvesti širom ove platforme.
Dugme za dislajk će i dalje postojati, no broj klikova na njega će biti privatan, odnosno, vidjet će ga samo vlasnik kanala. Ipak, dislajkovi će i dalje utjecati na preporuke.
YouTube je ustanovio da su neki ljudi na osnovu broja lajkova i dislajkova odlučivali da li će pogledati video te smatra da bi skrivanje brojki uveliko pomoglo zajednici. Novi i mali kreatori su često “meta” kampanje dislajkova, a tokom testnog perioda je ovo značajno umanjeno. Potez YouTubea će teoredstki kreirati “inkluzivan prostor pun poštovanja” u kojem će kreatori imati veće šanse da uspiju i da se osjećaju sigurnim.
Da li će svaki korisnik imati koristi od ovoga i da li će odlučni “negativci” pronaći novi način zlostavljanja, garancija nema.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.