NaslovnicaLokalne TemeVrijeme je za...

Vrijeme je za  pokret i ritmičnost / Upis u novu plesnu sezonu

Vrijeme je za  pokret i ritmičnost, te upis u novu plesnu sezonu. Upis je 04.10.2022., u MSŠ ”Hazim Šabanović” u sali za više namjena, u terminu od 18:30h-19:30h za djecu, te za žene i djevojke u terminu od 19:30h-20:30h.

Ono što je bitno naglasiti je da se radi u odvojenim programima, za djecu se radi sklad ritmičnih pokreta uz moderni ples, koji je ples izmiješan sa baletom, latino plesom, ritmičkom gimnastikom. Zatim showdance program, koji predstavlja teatralne izvedbe plesa. A uz sve to, svaki trening se rade vježbe jačanja mišića te razgibavanja tijela uz plesne akrobacije.

Šta je to ZUMBA FITNESS PROGRAM ZA ŽENE?

Zumba je trening, koji se maskirao u zabavu i ples. Uz efikasne aerobik vježbe koje prate ritam inspirisan latino muzikom, pleše nekoliko miliona ljudi širom svijeta. Zumba zahtijeva da budete u stalnom pokretu i kada se jednom ”zarazite”, postat ćete zavisni od zumbe. Uz neprestano kretanje na treningu izvajat ćete tijelo i sagorjeti kalorije. Zumba je program i za žene i djevojke i muškarce, često se kaže od 7 do 77 godina, dakle ne postoji granica za starosnu dob, zumba je za sve one koji imaju ili nemaju iskustvo u plesu, a za sve one koji su ”ukočeni” zumba će srušiti barijere.

Kakvo djelovanje ima trening?

Aerobne vježbe pokreću velike mišiće u tijelu, a rezultat toga je pravilan protok krvi i kiseonika u tijelu. To je intervalni trening na kojem se vrši smjena naizmjeničnih ritmova plesa kao što su salsa, hip-hop, cha-cha-cha, pa čak i trbušni ples, koji savršeno oblikuju tijelo. Zumba stavlja poseban akcenat na mišiće abdomena, leđa, zadnjice i nogu. Posebno je važno što ima utjecaja na mišiće kičme i time poboljšava stabilnost, držanje, te ukupnu aerobnu kondiciju.

Od čega se sastoji jedan čas ZUMBA FITNESSA?

Koristimo model časa u trajanju od sat vremena, koji je organizovan na sljedeći način:

Čas počinjemo zagrijavanjem, razgibavanjem, te vježbama snage (trbušnjaci, vježbe za leđa, zadnjicu i noge) 15 minuta, zatim zumba basic koraci (merenque, salsa) nakon kojih se prelazi u različite ritmove cumbie, reggaetona, jer za svaku pjesmu koristimo različitu vrstu plesa.

Time naizmjenično podižemo i spuštamo intenzitet treninga, a različitim plesnim koracima opterećujemo određene mišićne skupine. Imate osjećaj kao da ste na dobroj zabavi, te često i zaboravite da ste tu došli da sagorite kalorije.

Nakon glavnog dijela, radimo vježbe istezanja, koje su jednako bitne kao i sam trening, jer istezanjem smanjujemo rizik od povreda ligamenata, tetiva i mišića. Ove vježbe često bivaju zanemarene iako je njihova važnost nemjerljiva, također poboljšavaju cirkulaciju, reduciraju stres i štetne produkte iz krvi.

Kome se preporučuje ZUMBA FITNESS?

Svima onima koji su se zapustili, ulijenili, onima koji uživaju u plesu ili žele naučiti da plešu, onima koji žele pokrenuti svoje tijelo, onima koji nisu našli dovoljno motivacije da samo treniraju kući. Onima kojima je genetika i ljubav prema hrani se odrazili na figuru. Zamijenite pogrešan način mršanja- izgladnjivanje, plesom.

Šta ponijeti na trening?

Tokom treninga, radi jačine vježbi ćete se sigurno znojiti, te vam preporučujemo pamučnu majicu, trenerku, čiste i što mekše patike, peškir i flašicu vode, te dobru volju, a pozitivnu energiju prepustite nama.

NAPOMENA: Svi zainteresovani za Zumba Fitness program trebaju se prijaviti putem Facebook stranice “Zumba Visoko”. Treninzi će se održavati uz ograničen broj prijavljenih osoba.

 

Komentari

komentara

Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.