Njemački automobilski div Volkswagen kreće u realizaciju svog ambicioznog plana da postane globalni lider na tržištu električnih vozila, u šta ulaže 80 milijardi eura.
Ako Volkswagen uspije u svojoj namjeri, to će biti zahvaljujući radikalnoj i rizičnoj strategiji “rođenoj” nakon najvećeg skandala u njegovoj historiji – dizelgejta, piše Rojters.
Ova masivna investicija treba da omogući kompaniji profitabilnu masovnu proizvodnju električnih vozila, a tome se ni jedan proizvođač automobila u svijetu još nije približio.
Do sada, planovi o proizvodnji električnih vozila glavnih automobilskih kompanija imali jedan glavni cilj – da se zaštiti dobit stečena prodajom konvencionalnih automobila uz visoku maržu, tako što će floti dodavati dovoljno vozila s nultom emisijom kako bi zadovoljili propise o čistom vazduhu.
Volkswagen planira da poveća godišnju proizvodnju električnih automobila na tri miliona jedinica do 2025. godine u odnosu na prošlogodišnjih 40 hiljada.
Njemački div vjeruje da će mu veličina kompanije pružiti prednost u pravljenju električnih vozila, koja neće koštati više od sadašnjeg Golf modela čija je cijena oko 20 hiljada eura, tako što će koristiti svoju nabavnu moć, kao najveći proizvođač automobila i kamiona u svijetu, da smanji troškove.
S budžetom za proizvodnju e-vozila Volkswagen je nadmašio svog najvećeg konkurenta, Dajmlera, koji je za tu svrhu izdvojio 42 milijarde dolara, dodaje britanska agencija.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.