Nova automobilska marka njemačkog proizvođača namjenjena je kineskom tržištu a zvaće se Jetta, po Volkswagenovoj kompaktnoj limuzini koja je u Kini veoma popularna.
Špekulacije da će Volkswagen Kinezima ponuditi potpuno novi auto-brend ozvaničene su nakon što je njemačka kompanija objavila logo nove marke i fotografije prva dva modela.
U pitanju su limuzina i SUV, a VW osim fotografija nije otkrio više detalja o ovim vozilima.
I dok je sedan praktično prepakovana VW Jetta za kinesko tržište, vjeruje se da je SUV baziran na modelu Seat Ateca. Naime, Seat nije zastupljen u Kini, pa će Volkswagen pokušati da plasira neke od modela španskog brenda kroz novostvorenu marku Jetta.
Osim SUV-a Ateca špekuliše se da će kineskim kupcima biti ponuđen i prepakovani veliki SUV Tarraco.
Kada je riječ o brendu Jetta, Volkswagen navodi da on cilja mlađu populaciju u Kini.
VW je veoma popularan na kineskom tržištu gde je samo u 2018. prodato čak 3,1 milion automobila ovog njemačkog proizvođača. To Kinu čini pojedinačno najvažnijim tržištem na svijetu za Volkswagen.
Osim toga, VW je najprodavaniji auto-brend u ovoj azijskoj zemlji.
Najpopularniji Volkswagenov model u Kini dugo je bila limuzina Jetta. Njemački proizvođač iskoristit će popularnost tog modela kako bi prokrčio put brendu Jetta na kineskom tržištu.
“Jetta je odigrala veoma značajnu ulogu u motorizaciji Kine – slično kao što je to svojevremeno bila originalna VW ‘buba’ za kupce u Europi”, objašnjava Jirgen Stakman, direktor prodaje Volkswagena.
“Zato smo i odlučili da ovaj model transformišemo u zaseban brend za Kinu”, dodaje Stakman.
VW je kinesku verziju Jette konstruisao u Kini, gde se ovaj automobil i proizvodi pod okriljem njemačko-kineske kompanije FAW-Volkswagen.
Za razliku od nekih drugih svjetskih proizvođača automobila koji su znatno kasnije osnovali zajedničke kompanije sa Kinezima, VW je to učinio još 1985. pa je već dugo prisutan u toj zemlji.
Prva dva modela novog brenda Jetta počet će da se prodaju u Kini u trećem kvartalu 2019. godine kroz novu prodajnu mrežu koju će činiti oko 200 dilera.
Kupci će moći da svoj automobil nabave kako u klasičnim auto-salonima, tako i u potpuno digitalizovanim izložbenim salonima, kao i u punktovima u okviru tržnih centara.
Visoko.co.ba/Federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.