Hana Ferhatović (25), supruga i majka dvoje djece, studentica je završne godine Fakulteta političkih nauka u Sarajevu, ali i vlasnica tradicionalnog obrta Hanumica iz Visokog. Riječ je o obrtu čija je misija očuvanje tradicionalnih bosanskih jela.
“Motivaciju za pokretanje biznisa pronašla sam u činjenici da je u BiH vrlo teško pronaći posao u struci. Nisam htjela sjediti skrštenih ruku pa sam odlučila, uz pomoć supruga i porodice, pokrenuti nešto što će biti “moje” i na što ću moći preusmjeriti energiju. Nisam htjela čekati priliku za sebe, nego sam odlučila da je sama skrojim”, kaže Hana za magazin Visit BiH.
S obzirom na to da je kao mala postala zaljubljenik u kuhinju i oduvijek voljela kuhati i isprobavati nove recepte, znala je da njen biznis mora biti u vezi sa hranom.
“Sama činjenica da ljudi moraju jesti učinila se kao odlična ideja za pokretanje posla. Tradicionalna kuhinja, a posebno naša je plodno tlo za razvijanje ideja. Nemaju svi vremena praviti tradicionalna jela, a većina ih voli jesti. Onda sam odlučila raditi upravo to – pomoći svim koji nemaju vremena, a žele kvalitetno jesti”, ističe ona.
Prve klepe napravila je za krug prijatelja, bliže rođake. Zašto klepe? To je, kako kaže, zaboravljeno bh. jelo koje iziskuje neko vrijeme za pripremu.
“Htjeli smo zaboravljeni okus klepa vratiti na trpeze onih koji ih vole. Naravno, naši prijatelji i porodica su to prepoznali, podržali tu malu priču i bili su mi vjetar u leđa, te veliko ohrabrenje da naše klepe nađu put i do drugih ljudi”, kaže Hana.
Svjedoci smo da brzi tempo života sve više prodire u društvo i sve njegove pore. Svi tražimo recepte za brza jela, svi negdje žurimo, a bh. tradicionalna kuhinja je i zahtjevna.
“Zbog toga sam oslučila da se moj biznis bazira na “pomoći” svakoj modernoj ženi, ali i muškarcu koji vole da uživaju u okusima naše tradicije. Neki možda nisu toliko vješti u kuhinji, a vole je. Tu onda nastupa Hanumica da posao olakša, da svi budu siti i zadovoljni”, dodaje Hana.
Trenutno djeluju na prostoru Visokog i Sarajeva, U Visokom svojim proizvodima snabdijevaju tri marketa, a rade i kućne dostave.
“U Sarajevu radimo kućnu dostavu dva puta sedmično, u dogovoru s kupcima. Asortiman namjeravamo širiti, a vodimo se time da je za uspjeh dovoljno malo, ali kvalitetno. Naš cilj je da kupci budu zadovoljni, da kvalitet održavamo na visokom nivou, a onda kako se potrebe tržišta budu razvijale naći će se sigurno i nešto novo. Želimo od Hanumice napraviti prepoznatljiv brend, čiji je cilj unijeti mirise tradicije u domove svojih kupaca”, poručuje ona.
Visoko.co.ba/VisitBiH.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.