Kompanija Provis iz Visokog proizvodi svjetleće reklame. Radi za brojne domaće kompanije, a njeni se proizvodi mogu naći i na najzahtjevnijim tržištima zapadne Evrope – u Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, Švedskoj kao i u SAD-u. Kompanija danas ima 60 zaposlenih i vlastitu proizvodnju sa najmodernijom opremom iz ove branše na površini od 2.500 kvadratnih metara.
Provis je osnovan 1997. godine a danas spada među vodeće proizvođače svjetlećih reklama u jugoistočnoj Evropi. Ovaj put nije bio lagan niti jednostavan, ali trenutna pozicija firme daje razlog za zadovoljstvo. Ako jedna riječ može opisati karakter tog puta to bi bila upornost, kaže za BiznisInfo Saša Smajlović, direktor kompanije.
– Više je faktora koji su uticali na našu današnju poziciju, to je želja za učenjem, praćenje novih tehnologija, ulaganje u razvoj naših kompetencija, razvoj inovativnih proizvoda i možda najvažnije izgradnja organizacijskog sistema unutar firme u kome učestvuju sve naše kolege – kazao nam je Smajlović.
Provisovi proizvodi danas se mogu naći možete naći u BiH i to kod klijenata koji imaju visok zahtjev po pitanju kvalitete proizvoda i servisa kao što su kompanije dm, UniCredit, Sparkasse, Vokel, AT Store… No najveći dio proizvodnje, čak 80 posto, odlazi u izvoz i to na najzahtjevnija tržišta zapadne Evrope: Njemačku, Austriju, Švicarsku, Švedsku, pa sve do SAD-a.
Provis sarađuje s međunarodnim gigantima a jedan od njih je i Cartier, francuski konglomerat luksuzne robe.
– Do saradnje sa Cartierom je došlo poslije poziva na tender i izrade uzorka po traženim specifikacijama. Da se malo našalim, posao sa Cartierom je kao i kompletan biznis, poštuješ kupčev zahtjev, rok i budeš konkurentan sa cijenom, vrlo jednostavno. Moram reći da je Cartier samo jedan od naših ino klijenata, možda je u nekom trenutku bio vrlo važan. Danas smo sretni da imamo jako mnogo svjetski poznatih klijenata, pa se više ne hvalimo sa njima, jer je rad sa takvim klijentima postao naša svakodnevnica – kaže nam Smajlović.
Provis je 2019. godine osnovao firmu kćerku u SAD-u koja posluje i danas.
– Na tu firmu gledamo kao na veliki potencijal za našu ekspanziju, jer SAD je veliko tržište koje je prepoznalo kvalitet naših proizvoda – kazao nam je Smajlović.
Posljednje dvije decenije kompanija kontinuirano ulaže u nove prostore i opremu no najvažnija investicija je ulaganje u uposlenike.
– Tačno je da smo kontinuirano ulagali u prostore i opremu. Ipak, moram reći da smo ulagali, a ulažemo i dalje u najveći resurs i vrijednost jedne firme, a to su zaposlenici firme Provis. Namjera nam je i dalje investirati i zapošljavati, ali plan nam je da imamo i zdravu sredinu sa zadovoljnim uposlenicima, te ako se uspijemo održati u tome, a pri tome nastavimo da poslujemo kvalitetno, onda smatram da smo super uspješni – smatra Smajlović.
Visoko.co.ba/BiznisInfo.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.