Lokalne TemeVisočanka Đejlan Bajtarević stoji iza bh. brenda koji njeguje novu definiciju modernog

Visočanka Đejlan Bajtarević stoji iza bh. brenda koji njeguje novu definiciju modernog

Zaboravite šta je “in”, a šta “out”. Moda danas toliko i ne znači biti u trendu, koliko znači imati osjećaj za vlastiti stil. Tako i dizajneri prave odjeću koja će odgovarati svakom pojedincu. Noviji bh. brend koji odgovara tom opisu je JLAN, a uskoro ćemo ga vidjeti i na OREA Art Marketu.

Kreativaca je danas, kako u svijetu, tako i u Bosni i Hercegovini, jako puno. I sretni smo što je tako. Svako od njih ima svoju priču, koju vrijedi čuti, kao i razloge zašto je poseban.

Konkurencija je naročito u usponu kada je riječ o svijetu mode, odjeće i modnih dodataka, gdje se svako trudi biti jedinstven i drugačiji po nečemu. Nama je za oko zapao jedan od novijih bh. brendova, a to je JLAN iza kojeg stoji talentovana Đejlan Bajtarević. Razgovarali smo s njom i bolje se upoznali s ovim brendom.

Đejlan je osnivačica i dizajnerica JLAN-a te strastvena zaljubljenica u umjetnost, modu, fotografiju i sve što je, kako kaže, lijepo i srcu i oku. Stoga ni ne čudi zašto njen brend uspijeva njegovati autentičnost.

“JLAN je nastao iz velike ljubavi prema modi i umjetnosti. Od samog djetinjstva moda je bila moja ljubav, a umjetnost najadekvatniji način izražavanja kreativnosti i radoznalog duha. Godinama sam maštala o osnivanju vlastitog modnog brenda. Nakon dugotrajnog istraživanja, učenja, planiranja, upornosti i vjere u sebe (što mislim da je jedan od ključnih faktora, ako imamo pokriće za određenu ideju) – tu smo, na početku jednog dugog puta potpomognutog nepokolebljivom željom, vjerom i ljubavlju”, otkriva nam Đejlan.

Ukoliko samo “preletite” Instagram profil ovog brenda, shvatiti ćete da je fokus na bezvremenskim komadima jednostavnog kroja, modela koji su praktični, udobni, prozračni i lijepi. Odjeća je rađena od prirodnih, organskih materijala kao što su lan, vuna, organski pamuk…

“Kvalitet, udobnost, višenamjenski, bezvremenski komadi, izvorna ljepota u svakom smislu naši su glavni aduti. Naša autentičnost krije se u jednostavnosti. Ovim riječima ukratko volim opisati sve ono što radi i čime se bavi JLAN”, govori nam Đejlan pa nastavlja:

“JLAN je prije svega predviđen za svaku damu koja je zavoljela sebe ili je na putu ka tome, za svaku damu koja ulaže u svoje intelektualne, mentalne i fizičke kapacitete, za onu koja brine o sebi i svojoj životnoj sredini, za damu koja smatra da je najbitnije u svome ormaru imati kvalitetne i bezvremenske bazne komade koji će biti dugotrani i koji će upotpuniti svaki njen outfit”, kaže.

Zašto su prirodni materijali važni, ali i zašto bi im trebali pridavati više značaja, objasnila nam je vlasnica.

“Prirodni i organski materijali pružaju bolju kvalitetu i udobnost, često su mekši, komforniji i prozračniji za tijelo u usporedbi sa sintetičkim materijalima. Ponosni smo na činjenicu da je većinski dio naše ponude rađen od lana, koji je jedna od najprihvatljivijih tkanina za ljude, ali i za prirodu, a o tome govore podaci da jedan hektar lana godišnje apsorbira 3,7 tona CO2, za uzgoj je potrebno jako malo vode, a za preradu nije potrebno korištenje hemikalija”, govori Đejlan.

Ona ističe kako je jedan od važnih dijelova misije brenda podizanje svijesti o očuvanju životne sredine i značaju prirode za sve nas.

“Slow fashion i održiva moda naš su izbor, a to implementiramo i kroz same proizvode trudeći se da imamo minimalnu količinu otpada. Pored toga, proizvode isporučujemo u ruksak vrećicama kreiranim zero waste metodom koja podrazumijeva korištenje materijala u potpunosti, bez otpada”, kaže ona.

Đejlan je odrasla u poduzetničkoj porodici, što je jednim dijelom podstaklo da i sama krene istim putem. No, iako je ona glavna spona svih dijelova biznisa, u njemu nije sama. JLAN čini cijeli jedan tim uspješnih i vrijednih ljudi.

“Iza brenda JLAN stoji tim saradnika, među kojima bih izdvojila gospođu Atu, Danijelu i divne žene iz Banje Luke koje sve naše ideje pretvaraju u opipljive komade i odjeću iz snova. Pored toga, tu je i naša web i brending dizajnerka Melika Softić, saradnici za nabavku materijala, mentori i savjetnici među kojima bih izdvojila Maju Miljević i Hexsagon Startup Design platformu”, kaže Đejlan.

Pitali smo je i koje se značenje krije iza naziva njenog brenda, a ona nam je objasnila kako je ono nastalo kao spoj njenog imena i jednog od materijala.

“Ime brenda nastalo je iz moga imena, s naglaskom na elemente koji se poklapaju sa samom misijom brenda. JLan – J (Džej) kao dio moga imena i Lan kao jedan od najboljih prirodnih materijala (za ljude, ali i za prirodu). JLAN ili u prevodu – gazela”, kaže ona pa dodaje:

“Gazela oslikava gracioznost i eleganciju, ono što JLAN želi predstaviti kroz jednostavnost i bezvremenski stil. JLAN percepcija gracioznosti i elegancije izostavlja neudobnost i osjećaj nelagode, zapravo taj stil se živi i ne podrazumijeva uvijek i samo glamur. Što ide u prilog glavnih karakteristika gazele, a to je da su brze i snalažljive, baš poput JLAN žene”, zaključuje ona.

JLAN komade odjeće možete pronaći na njihovom njihovom Instagram profilu, ali i putem OREA platforme.

Đejlan se i sama prisjetila svojih početaka, a otkrila je šta je u tom periodu ohrabrilo na ovaj veliki korak u njenom životu.

“Kada me ljudi pitaju o samim počecima u ovom poslu i o odluci da sa 23 godine osnujem kompaniju i sama hrabro krenem u sve te vidljive i nevidljive izazove, najčešće spomenem priču o djeci i njihovoj percepciji rizika. Razmišljajući zašto djeca tako nejaka, neiskusna mnogo više nego odrasli, radoznalo gledaju na život, smjelo istražuju nestražene i ponekad opasane terene, često prave hrabrije poteze nego zreli, obrazovani i iskusni ljudi – zaključujem da je upravo ta dječija nesvjesnost o mogućim posljedicama glavni pokretač njihove hrabrosti”, govori Đejlan i zaključuje:

“Kao glavnu poruku ove priče izdvojila bih da se svi mi trebamo zapitati gdje se sakrilo to dijete u nama, kako je, da li je sretno, zdravo, prestrašeno ili pak tužno? Dijete u sebi moramo sačuvati i njegovati, a o svojim snovima ne trebamo previše razmišljati, umjesto toga rekla bih da na njima trebamo intenzivno i samouvjereno raditi. Nekad je za svoje snove potrebno samo skočiti, bez razmišljanja o posljedicama i istraživanja izgovora”, kaže.

Zar nisu, primijećuje Đejlan, najveća nesreća i rizik života ne sanjati i ne živjeti svoje snove? Izgovora nema, svi imamo priliku za to samim time što postojimo.

Ovu marljivu djevojku i njen autentični brend koji živi novu definiciju modernog, moći ćete bolje upoznati i na OREA Art Marketu, koji će se ove godine održati 11. juna od 11 do 18 sati u Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja u Sarajevu. Osim prilike da prođete sajmom fantastičnih kreativaca, zasigurno je da će vam prijati društvo brojnih talenata koji dolaze iz BiH.

Visoko.co.ba/Klix


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE