Još jedan dokaz da Bosna i Hercegovina može diktirati trendove u proizvodnji hrane i digitalne trendove je projekt AS grupacije i njenih članica koji je danas ugledao svjetlo dana, kada je sajam i otvoren za posjetioce na webu.
Na virtualnom sajmu VirtuAS možete pogledati nove inovativne proizvode Vispaka, AS Jelaha, Oaze, AC Fooda, Klasa, Switya, Sprinda , ZIM-a, Mlin i pekare Ljubače, Solane.
Ova web platforma urađena je kao virtualni prostor stvarnog sajma, na kojem posjetioci mogu posjetiti štandove, dobiti informacije o proizvodima, ocijeniti proizvode ili pogledati kratki video o proizvodima.
U kino dvorani sajma posjetioci premijerno mogu pogledati korporativni film AS Holdinga i steći pravu sliku o najvećoj grupaciji za proizvodnju hrane u Bosni i Hercegovini.
Na ovom sajmu predstavljeni su Vispak Dream espresso, prvi domaći džepni espreso u obliku praline, Maza protein smjesa za palačinke sa proteinima, Vispak Zrno to GO, instant bosanska kafa u obliku kompresovanog zrna kafe i šećera, Vegafruit pekmez od jabuke sa sjemenkama koprive, Maza kremni namaz sa 0% šećera i proteinima, Oaza voda sa kolagenom, Klas čokoladni hljeb, Limunana napitak od
soka limuna i čaja nane, ZIM obrok od svježeg sira bez laktoze sa proteinima, Shmeky flips sa okusom ćevapa i drugi proizvodi.
U posebnom prostoru svi zainteresovani studenti mogu aplicirati na VirtuAs Innovation challenge i u roku od 45 dana dostaviti svoje prijedloge inovativnih proizvoda i tako dobiti mogućnost da budu nagrađeni ljetnom praksom u jednoj od AS Holding članica.
Ovaj virtualni sajam inovacija rezultat je višemjesečnog rada razvojnih timova domaćih kompanija na inovativnim proizvodima, a u kombinaciji sa domaćom programerskom firmom sve je preneseno u virtualni prostor i 100% “Made in BiH”.
Neki od ovih proizvoda već u ovoj godini naći će se na policama tržnih centara.
Visoko.co.ba/AS Group