AutoUpitna budućnost za Renault Megane: Slaba prodaja i dolazak električnih modela

Upitna budućnost za Renault Megane: Slaba prodaja i dolazak električnih modela

Megane je uvijek bio jedan od Renaultovih najuspješnijih modela, te je sa tradicijom od 1995. godine prepoznat kao model koji je uvijek dolazio u nekoliko karoserijskih verzija i uvijek nalazio način da zadovolji potrebe kupaca. Ipak, moguće je da to u budućnosti neće biti dovoljno.

Uvijek vrlo kompetitivan segment kompaktnih automobila danas obiluje vrlo bogatim izborom, ali prodajni rezultati za Renault ne izgledaju tako dobro. Prodaja Meganea još od 2010. godine do danas bilježi konstantan pad, pa se u svjetlu nadolazeće krize ali i uspona električnih modela u Renaultu počelo govoriti o opravdanosti ulaganja u razvoj nove generacije Meganea.

Prema riječima Laurensa van den Ackera, šefa dizajna Renaulta, francuska kompanija razmatra novu raspodjelu troškova razvoja koji su ranije dodijeljeni Meganeu u neke unosnije projekte i modele. Novi fokus na električna vozila i slaba prodaja Meganea idu tome u prilog, pogotovo nakon 2019. godine kada je prodano tek 209.845 primjeraka. Još jedan iznenađujući pokazatelj je da je u Velikoj Britaniji Megane prošle godine prodan u samo 2.699 primjeraka, a u prilog mu ne ide činjenica da su rivali poput VW Golfa na tom tržištu prodani u skoro 60.000 primjeraka.

“Neizbježno je da nakon što počnemo dodavati više modela u našu ponudu električnih vozila neka druga vozila budu morala nestati iz ponude jer si jednostavno ne možemo priuštiti da sve to razvijamo istovremeno”, objasnio je den Acker. “Megane je u segmentu koji je sve pod većim pritiskom. Morate staviti svoj novac tamo gdje je budućnost tržišta.”

 

Visoko.co.ba/klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE