Nazvali su ga historijskim projektom. Tunel Hranjen, kada bude završen, zajedno sa brzom cestom, skratit će put od Goražda do Sarajeva za blizu 40 kilometara. U jednom trenutku radovi stali zbog nedostatka novca. Nedostajalo novca, ali se pojavio višak vode. Pa u nesreći sreća. Voda za nikad riješeni goraždanski vodovod. Ali zato treba dodatnog novca. Izvori finansiranja brže presuše od izvora vode u tunelu, pa se još čeka svjetlo na kraju Hranjena. I dok mnogi prave gradove na vodi, nama jedino preostalo da napravimo tunel na vodi.
Ovo je prilog iz magazina Mreža. Sva izdanje ove emisije pogledajte OVDJE.
Visoko.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.