BiHSvi radovi u tunelu Vranduk trebali bi biti završeni do kraja marta

Svi radovi u tunelu Vranduk trebali bi biti završeni do kraja marta

Saobraćaj kroz tunel Vranduk bez prekida trebao bi biti pušten do kraja marta kada je posljednji rok za završenje svih radova. Ovih dana vrše se radovi na elektroinstalaciji, a početkom marta se očekuje postavljanje i drugog sloja asfalta.

Radovi u tunelu Vranduk brojnim vozačima, ali i izvođačima radova, u proteklom periodu zadali su dosta glavobolje. Međutim, tome će uskoro doći kraj s obzirom na to da vremenske prilike pogoduju toku i intenzitetu izvršenja radova.

U razgovoru za Klix.ba Mirza Bišćević, predstavnik nadzornog tima radova u tunelu Vranduk II, kaže da se svi radovi obavljaju u noćnim satima kada te da se trenutno radi hidroizolacija na gornjem dijelu tunela i završava sekundardna obloga.

“Kamioni i teška teretna vozila oštetila su par ivičnjaka s desne strane gdje vršimo popravke, a radi se i na instalaciji elektronske opreme. Došla je kompletna oprema za videonadzor i svjetleće znakove tako da će u narednoj sedmici početi instalacija i te opreme te uređenje unutrašnjosti tunela”, kazao je Bišćević.

Kontinuirano s radovima u tunelu Vranduk II vrše se radovi i na izgradnji servisnog tunela gdje je bilo određenih poteškoća u pogledu podzemnih voda i njihovog prikupljanja, ali najveći i najkompleksniji dio posla je završen. Rok za završetak radova u tunelu Vranduk II je kraj marta 2020. godine.

“Nadamo se da ćemo ako ovakvo vrijeme nastavi i ne bude niskih temperatura već početkom ili u prvoj polovini marta završiti i drugi sloj asfalta u tunelu. Problem nam je isporuka opreme u tunelu kao što su ventilatori i još neki uređaji, ali vjerujemo da će sve stići na vrijeme te da ćemo uspjeti završiti posao”, izjavio je Bišćević.

Naglasio je da će glavni tunel biti završen u roku, dok će se servisni tunel i dalje graditi. Sve ih raduje činjenica da su uprkos svim pritiscima i negodovanja javnosti uspjeli projekt skoro privesti kraju i ispoštovati zahtjeve, standarde i kvalitetu.

Podsjetimo, rekonstrukcija jednog od najvažniih tunela u BiH traje mjesecima i zbog gustog saobraćaja često je kreirala nesnosne gužve na magistrali M17.

 

Visoko.co.ba / Klix.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE