Automobil s kojim će američka kompanija Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) u novoj najsnažnijoj kategoriji naredne godine učestvovati u trci 24 sata Le Mansa ipak neće pokretati ranije najavljen V6 motor.
Prvi čovjek američke automobilske manufakture SCG Jim Glickenhaus objavio je da će njihov automobil s kojim se pripremaju za učešće u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship) pokretati V8 biturbo motor koji će za SCG razviti i napraviti francuska kompanija Pipo Moteurs u kojoj se decenijama bave proizvodnjom motora samo za trkaće automobile.
Još uvijek nema informacija o specifikacijama V8 biturbo motora koji će zamijeniti ranije spominjanu trolitarsku V6 biturbo opciju, ali nema sumnje da će lagani SCG 007 LM i njemu slični modeli koje je za učešće u novoj najsnažnijoj kategoriji (LMH – Le Mans Hypercar) najavilo i nekoliko drugih automobilskih kompanija biti dostojni nasljednici superbrzih hibridnih prototipa iz kategorije LMP1 koji uskoro idu u penziju.
U SCG-u, u kojem su se već oprobali u višesatnim trkama izdržljivosti, su uvjereni da će im iskustvo i stručnost francuskih specijalista za motore pomoći da (nakon davnog uspjeha Forda) budu druga američka kompanija čiji će automobil nakon bespoštedne 24-satne jurnjave legendarnom stazom Sarthe u Le Mansu biti prvi u generalnom poretku.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.