Samo bh. kupac može riješiti deficit od sedam milijardi KM

Privredna komora Federacije BiH će promovirati bh. proizvođače i proizvode te su u tom cilju u postupku zaštite dva brenda – BH Quality i Izvorno domaće, koji će biti dodjeljivani kompaniajama koje ispunjavaju uslove za njegovo dobijanje.

Ovo je rečeno danas na ozvaničenju promotivnih ljetnih akcija “Kupujmo domaće – gradimo BiH” i “Kupujmo domaće – posjećujmo lokalno” koje u organizaciji Privredne komore Federacije Bosne i Hercegovine i Privredne komore Zeničko-dobojskog kantona u Zenici.

Potpredsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić naglasio je da svi moramo postati drskiji“ te “isprovocirati” kupce koji u tržnim centrima kupuju uvozni, umjesto domaći proizvod.

-Rješenje je u nama, jer bosanskohercegovački kupac može riješiti ovaj problem sedam milijardi deficita iz prošle godine. Da je svjestan da, kupovinom domaćeg proizvoda, samo tada utiče na ukupan razvoj društva; samo tada daje novac u bh. škole, puteve, bolnice…, kazao je Jašarspahić te dodao da nećemo promijeniti društvo, dok se samo ne promijenimo.

ZDK je, kao regija, prema riječima predsjednica OK ZDK Diane Babić, lider pokrivenosti uvoza – izvozom sa 115 posto i u participaciji u izvozu države BiH, ali to nije dovoljno za prosperitet i ekonomski rast i razvoj, jer, analize iz prošle godine govore da je uvezeno tri puta više prehrambenih proizvoda nego što je izvezeno.

– Upravo nas zato raduje ova današnja manifestacija koja u fokusu ima promociju domaćih proizvoda i potencijala domaćih kompanija, kako bi podigli svijest kupaca o benefitima kupovine domaćih proizvoda, kazala je Babić.

Brend menadžerica kompanije Vispak iz Visokog Lejla Mehica- Kadrić istakla je kako se rado odazivaju ovakvim projektima, koji su i u planu poslovanja te kompanije, koja i sam organizira ovakve vidove promocije.

-Jako je važno probuditi svijest građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda. Krajnje je vrijeme da se naš potrošač probudi; krajnje je vrijeme da vidi šta to sadrži njegova potrošačka korpa, odnosno njegova korpa namirnica, da se posveti jačanju naše države i privrede te da ostvarimo bolju budućnost svih nas, istakla je Mehica-Kadrić.

Generalni direktor Mesne industrije Ovako grupacije – Akova group iz Visokog Jasmin Spahić pohvalio je kampanju, jer kao ekonomija i društvo moramo da u prvi stvar stavimo proizvodnju. I to, ističe, domaću proizvodnju, koja obezbjeđuje finansijsku stabilnost države i konkurentnost na stranim tržištima.

indikator.ba