AutoRotacioni motor se napokon vraća u Mazdu, ali u izmjenjenoj ulozi

Rotacioni motor se napokon vraća u Mazdu, ali u izmjenjenoj ulozi

Mazda je potvrdila da će se rotacioni motor ugrađivati u novu generaciju Mazde 2, kao dopunski agregat glavnom elektromotoru.

Japanski proizvođač će sljedeću Mazdu 2 opremiti električnim pogonom, ali će ovaj automobil imati i pomoćni benzinski motor koji će služiti isključivo kao generator električne energije kako bi se produžio radijus kretanja vozila.

Mazda je saopštila da će električna “dvojka” samo uz pomoć struje uskladištene u pogonskoj bateriji moći da pređe do 450 km, ali će dodatnu autonomiju od 350 km imati zahvaljujući malom rotacionom benzincu od 333 ccm i 30 konjskih snaga koji će svojim radom proizvoditi električnu energiju.

 

Na taj način, vozač nove Mazde 2 će moći da pređe i do 800 km sa punom baterijom i rezervoarom, a ukoliko nije u mogućnosti da dopuni bateriju na brzom punjaču (ili kao je u žurbi), i dalje će moći da se kreće neograničeno ako na svakih 350 km dosipa benzin.

Nakon što je 2012. ugašena Mazda RX-8 kao posljednji produkcijski automobil sa rotacionim motorom, japanski proizvođač je ostao bez ovog tipa motora u svojoj ponudi.

Ubrzo je počeo razvoj novog agregata, koji bi imao nešto drugačiju ulogu – da poveća autonomiju u vožnji električnih automobila.

Sljedeća generacija Mazde 2 trebalo bi da se nađe u prodaji 2022. godine.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE