Renault je predstavio redizajnirani Talisman, a osvježene su i limuzinska i karavan verzija ovog modela.
Promjene u dizajnu spoljašnjosti su diskretne i obuhvataju neznatno restilizovanu masku hladnjaka i modifikovani prednji branik, dok su LED farovi sada standardni dio opreme na svim verzijama.
LED tehnologija je u potpunosti primjenjena i na štop svjetla, koja su dobila i ukrasnu hromiranu lajsnu.
Obogaćena je i ponuda boja spoljašnjosti, pa paleta sada uključuje i tri nove nijanse: Baltic Grey, Vintage Red i Highland Grey. Renault je restilizovao i alu felne, a u ponudi su točkovi dimenzija od 17 do 19 inča.
Kada je riječ o LED farovima, oni su, opciono, opremljeni LED Matrix tehnologijom. Promjene u putničkoj kabini su obimnije, a proizvođač se potrudio da unaprijedi neke praktične sadržaje, ali i da poboljša estetiku enterijera.
Držači čaša/flaša su veći nego ranije, a unutrašnji retrovizor sada izgleda elegantnije bez rama ogledala. Na dnu centralne kozole našlo se mjesta i za bežični punjač smartfona, dok su komande automatske “klime” takođe izmjenjene.
Na raspolaganju je i potpuno digitalizovana instrument tabla, sa ekranom od 10,2 inča, a u najbogatije opremljenim paketima tu je i veliki, 9,3 inčni displej Easy Link multimedijalnog sistema.
Funkcije za integrisanje mobilnih uređaja, kao što su Android Auto i Apple CarPlay, takođe su dio ponude restilizovanog Talisamana. Dostupni su i opcioni materijali vrhunskog kvaliteta, kao što su presvlake od Riviera kože, dok je u vrhu ponude paket Initiale Paris sa dva tipa Nappa kože.
Renault je opremio redizajnirani Talisman i sistemom poluautonomne vožnje nivoa 2, koji funkcioniše pri brzinama do 160 km/h, što znači da može da održava automobil u okvirima saobraćajne trake na auto-putu, ubrazava do zadate brzine i usporava, ali i da po potrebi automatski potpuno zaustavi vozilo, bez intervencije vozača.
Osim toga, Talisman za 2020. i dalje ima opciju upravljanja na sva 4 točka (4Control).
Unaprijeđena je i motorizacija, pa kupci sada mogu da naruče i verziju sa 4-cilindarskim 1.3-litarskim turbo-benzincem sa 160 KS i 270 Nm. Motor je uparen sa 7-stepenim mjenjačem sa duplim kvačilom.
Snažniji benzinac TCe 225 takođe je na raspolaganju, a riječ je 1.8-litarskom agregatu sa 4 cilindra, 225 KS i 300 Nm. Snaga se na točkove takođe prenosi putem 7-brzinskog mjenjača sa dvostrukim kvačilom.
Zadržane su i dizel opcije. Slabiji, 1.7-litarski dCi isporučuje 120 KS, a snažniji 150 KS, dok je mjenjač 6-brzinski manuelni.
Veći, 2.0-litarski dizelaš dostupan je u verzijama sa 160 KS i 200 KS.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.