Volvo Cars postavio je novi, šesti uzastopni svjetski rekord prodaje u 2019. godini, čime je prvi put u svojoj 93-godišnjoj historiji prešao brojku od 700.000 prodatih vozila.
Kompanija je zabilježila prodaju od 705.452 vozila u 2019. godini, odnosno povećanje za 9,8 posto u odnosu na 2018. godinu, što je nadmašilo rast na cjelokupnom tržištu u svim regijama.
Novi rekord prodaje potpomaže stalna velika potražnja za nagrađivanom linijom vozila Volvo Cars. Tri SUV modela posebno su se istakla u povećanju tržišnog udjela u Kini, SAD-u i Evropi, unatoč stagnaciji na cjelokupnom tržištu automobila.
Kompanija je također zabilježila veliku potražnju za svojim električnim vozilima, kako u pogledu prodaje, tako i u narudžbama. Sveukupno gledano, Volvo Cars je u 2019. godini prodao 45.933 plug-in hibridna modela, što je povećanje za 22,9 posto u odnosu na 2018. godinu i više nego dvostruko u poređenju sa 2017. godinom.
“Jako sam sretan što smo prvi put u historiji prodali više od 700.000 vozila, čime smo znatno povećali tržišni udio u svim našim glavnim prodajnim regijama“, izjavio je Håkan Samuelsson, izvršni direktor. „Naš cilj je nastaviti pozitivan trend u 2020. godini u kojoj započinjemo sa uvođenjem linije punjivih električnih Volvo vozila pod nazivom Recharge.“
Snagom svog portfolija i rezultatima prodaje u 2019. godini, Volvo Cars nadmašio je prethodni cjelogodišnji rekord prodaje od 642.253 automobila postavljen u 2018. godini, gotovo čitavih mjesec dana prije kraja godine. Decembar je bio najbolji prodajni mjesec kompanije, s povećanjem od 23,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 74.239 prodatih vozila.
Volvo Cars je u 2019. godini u Kini prodao 154.961 vozila, što je povećanje za 18,7 posto u odnosu na 2018. godinu. Time je kompanija nadmašila rast zabilježenu na ovom tržištu. Ovaj rezultat je historijski rekord za Volvo Cars u Kini a ujedno i najveći broj prodatih vozila koji je ikada postignut na jednom tržištu.
U Sjedinjenim Američkim Državama Volvo Cars je prodao 108.234 vozila, čime je prvi put nadmašio brojku od 100.000 vozila nakon 2007. godine. U odnosu na 2018. godinu, prodaja je porasla za 10,1 posto.
U Evropi je prodaja bila posebno uspješna u Njemačkoj, gdje je kompanija prvi put u svojoj historiji prodala više od 50.000 vozila, dok je u Velikoj Britaniji ostvarila svoj najbolji prodajni rezultat još od 1990. godine.
U Adria regiji Volvo Cars je u 2019. godini isporučio 1.536 vozila i ostvario porast od 22,4 posto u poređenju sa 2018. godinom. Od 2015. godine kompanija u regiji bilježi prosječni godišnji porast od 33 posto.
XC60 SUV je i dalje najprodavaniji automobil kompanije u svijetu, a slijede ga SUV vozila XC40 i XC90, dok su limuzine i karavani u serijama 90 i 60 također znatno pridonijeli rastu prodaje u Kini i Evropi.
Ove će godine Volvo Cars započeti s lansiranjem svoje Recharge linije na tržištima širom svijeta. Recharge će biti opšte ime za sve punjive automobile Volvo s potpuno električnim i plug-in hibridnim pogonom.
Linija automobila Recharge za cilj ima dodatno povećati prodaju punjivih Volvo automobila te uz pomoć poticaja potaknuti vozače plug-in hibrida da koriste način rada Pure što je više moguće. Cilj kompanije Volvo Cars je da plug-in hibridna vozila u 2020. godini čine 20% ukupne prodaje.
Svaki Volvo model uključuje opciju Recharge, od manjeg SUV-a XC40 preko serije 60 do najvećeg SUV-a XC90. Volvo Cars jedini je proizvođač automobila koji nudi plug-in verziju za svaki model u svojoj liniji. Uskoro će kupci moći odabrati model XC40 Recharge P8, prvi potpuno električni automobil kompanije Volvo Cars.
U 2019. godini najprodavaniji model bio je XC60 sa prodajom od 204.965 vozila (u 2018. godini 187.339 vozila) a slijede ga XC40 sa 139.847 vozila (u 2018. godini 75.828 vozila) i XC90 sa prodajom od 100.729 (u 2018. godini 94.182 vozila).
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.