Turkish Airlinesova reklama iz 2013. godine na Youtubeu je imala ukupno 140 milliona pregleda i glasovima korisnika proglašena je reklamom desetljeća.
Drugoplasirana je Volkswagenova reklama “The Force” u kojoj se pojavljuje dječak obučen u Dartha Vadera, lika iz serijala Ratovi zvijezda. Reklama je od 2011. godine pregledana ukupno 62 milliona puta.
Na trećem mjestu nalazi se video Always #LikeAGirl koji samo u 2014. godini broji 57 miliona pregleda, dok se Volvov spot sa Van Dammeom nalazi na četvrtom mjestu po gledanosti s obzirom na to da je od 2013. godine pregledan 79 miliona puta.
Reklame su odbrane u povodu desete godišnjice Youtubea.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.