Recital mlade violončelistice Selme Hrenovice, višestruko nagrađivane studentice II ciklusa studija na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu u klasi van. prof. dr. Belme Alić priređen je u okviru 14. izdanja ‘Majskih muzičkih svečanosti’.
Repertoar je obuhvatio etablirana djela iz savremene literature napisane za violončelo, a koncert je počeo praizvedbom djela “Taped AMP” za ozvučeno violončelo i traku (2021) Mirze Gološa (r. 1996), mladog pijaniste i studenta druge godine Odsjeka za kompoziciju Muzičke akademije Univerziteta u Sarajevu u klasi prof. dr. Dine Rešidbegovića.
Na programu se našla i “Sacher varijacija” (1975) poljskog kompozitora Witolda Lutoslawskog (1913-1994), a Selma Hrenovica je izvela i “Sequenzu XIV” za violončelo solo (2002) Luciana Beria (1925-2003), posljednju iz ciklusa istoimenih virtuoznih komada napisanih za različite instrumente.
Repertoar je uključio i kompoziciju “Curve with Plateaux” (1982) Jonathana Harveya (1939-2012), a koncert je zaokružen izvedbom “Remembering Esenin” (1974) za violončelo i klavir britanskog kompozitora i aktiviste za ljudska prava Nigela Osbornea (r. 1948) u zajedničkoj interpretaciji Selme Hrenovice i Mirze Gološa.
– Shodno epidemiološkim mjerama i naredbama nadležnih institucija, broj posjetilaca je bio ograničen. Snimak koncerta dostupan je na zvaničnom YouTube kanalu Koncertna sezona MAS – navodi se u saopćenju za javnost Muzičke akademije.
Recital violončelistice Selme Hrenovice upriličen je u Koncertnoj sali ‘Cvjetko Rihtman’ (Sala Srednje muzičke škole Sarajevo).
Visoko.co.ba/federalna.ba/Fena
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.