Među samo nekoliko sačuvanih prototipa je i Ferrari F40 s brojem šasije 75052 koji je prešao samo 8.000 kilometara, a Enzo Ferrari ga je svojevremeno poklonio Marcu Piccininiju koji je od 1978. do 1988. dodine bio na čelu Ferrarijevog F1 tima.
U poređenju s produkcijskom verzijom prototip se izvana razlikuje prema drugačijim kućištima vanjskih retrovizora, na bokovima ogromnog poklopca motora je pet umjesto četiri otvora za zrak, a karakterističan zadnji spojler je nešto tanji. Razlike u minimalistički opremljenoj kabini odnose se na oblogu krova i izgled kompozitnog materijala koji je korišten u proizvodnji šasije.
Specifikacije prototipa nisu objavljene, ali se pretpostavlja da su veoma slične specifikacijama produkcijske verzije čiji centralno smješten 2,9-litarski V8 motor uz podršku dva turbopunjača razvija 478 konjskih snaga i 577 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za 324 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu.
U britanskoj kompaniji Tom Hartley Jnr. u kojoj se godinama bave kupovinom i prodajom automobilske egzotike nisu objavili cijenu Ferrarijevog rariteta koji je nedavno temeljito osvježen i servisiran u Maranellu, ali za potencijalne kupce ovakvih automobila to i nije najvažnija informacija.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.