Iz samog vrha Mercedesa najavljene su velike promjene u kompaniji.
Kompaniju koju je osnovao Carl Benz, izumitelj prvog benzinski pokretanog automobila, čekaju velike promjene, možda i najveće u povijesti. Električna revolucija uzima sve veći zamah, a ona će izmijeniti autoindustriju kao ništa u više od stoljeća dugoj povijesti.
Mercedes-Benz je spreman za promjene, pa makar one uključivale smanjivanje kompanije, pa i zaokret u proizvodnji. „U narednih pet godina mi ćemo postati manja kompanija. Imat ćemo korjenite promjene u industrijskom pogledu, i to sa strane pogonskih motora“, rekao je prvi čovjek tvrtke Ola Källenius za Reuters.
Računica je jasna. Električni pogon ima oko 200 komponenti, a motor s unutrašnjim izgaranjem više od 1400, objašnjava analitičar u ING-u. Stoga je realno očekivati smanjenje radne snage, barem u domeni proizvodnje motora.
S druge strane, očekuje se rast udjela u nekim drugim granama. “Moramo osloboditi resurse kako bismo proizvodili električne i samovozeće aute. Zapošljavamo puno softverskih inženjera, stručnjaka za baterije i elektrifikaciju“, pojašnjava Källenius.
U svakom slučaju, da bi Daimler raskrstio s fosilnim gorivima mora postati još efikasniji i time osloboditi dodatna sredstva za daljnja ulaganja, izvještava Autonews Europe.
Također, i luksuzni automobili moraju ostavljati manje posljedice na planetu. I oni moraju biti efikasniji, a time i tvrtka treba biti manja. „Nema sumnje kako naš proizvod mora ostaviti manji otisak na Zemlju. To je dio obećanja modernog luksuza“, nastavlja šef Mercedesa.
Daimler će u budućnosti nastojati više zaraditi digitalnim putem, kroz usluge i servise vezane uz asistenciju u vožnji. Trenutno se radi na novom operativnom sustavu čija se implementacija očekuje 2024. godine. Sve u svemu, automobil i u očima Mercedesovog šefa poprimaju obličje potrošačke elektronike: “Razmislite o tome kao o iPhoneu.”
Trenutno su na stolu sve opcije, pa i one da se još više angažiraju na kineskom tržištu. Nastavi li se razvijati kinesko tržište i potražnja za Mercedesom istim ritmom sve je moguće, pa i da Kina dobije zasebne modele i vlastitu proizvodnju.
Visoko.co.ba/federalna.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.