Pizzeria „Rosso Nero“: Kako goste usmjeriti i u gradsku jezgru Visokog

MIRZA HUREM (Pizzeria „Rosso Nero“): POKUŠATI GOSTE USMJERITI I U SAMU GRADSKU JEZGRU VISOKOG

Mirza Hurem vlasnik je pizzerie „Rosso Nero“ koja se nalazi u Zanatskom centru u Visokom. Prema njegovim riječima, od početka istraživanja u Bosanskoj dolini piramida, imao je goste iz različitih dijelova svijeta, ali taj broj nije ni približan brojkama koje bi mogle i trebale da dođu i u samu gradsku jezgru.

– Smatram da je projekat istraživanja, kao i sve što je dr. Osmanagić napravio u i za Visoko, jedna sjajna stvar, ali da su potrebne i određene novine, kojima bismo pospješili i unaprijedili ponudu, a samim tim produžili boravak gostiju u našem gradu, te vidjeli i mnogo veću korist od dolazak. Po mom mišljenju problem leži u tome što gosti koji dolaze u Visoko samim dolaskom ne stižu u grad, već direktno idu na arheološko lokacije, čime znatno umanjujemo njihov broj u gradu. Možda je rješenje uvođenje neke redovne mini bus linije između Kompleksa Ravne, Bosanske piramide Sunca i gradskog jezgra, odnosno formiranje nekog zajedničkog turističkog parkinga u centru grada, čime bi gosti imali priliku za šetnju gradskim područjem, a samim tim i mogućnost da obrate pažnju na ponudu koju imamo u gradu. – kazao nam je Hurem.

Pored dolaska gostiju, Hurem je iskreno razgovarao i o samoj ugostiteljskoj ponudi.

– Svakako da i mi ugostitelji možemo i moramo mnogo više učiniti,a tu prije svega mislim na odnos prema gostima i na uslugu koju nudimo. Ne smije biti lošeg ponašanja prema gostima, te neke vrste posebnih cijena za goste, ali to je sve stvar dogovora i to treba da se riješi i napravi, sve s ciljem zadovoljnih gostiju i dugoročnog razvoja, što nam je svakako svima i cilj. – kazao nam je Hurem.

Izvor: Semir Osmanagich (FB profil)