U Renaultu su odlučili da osvježeni Mégane RS sada nude samo u kombinaciji sa automatskim mjenjačem s dva kvačila.
Ljubitelji tradicionalnih rješenja svoj sportski automobil iz C segmenta sada će morati da potraže u nekoj drugoj kompaniji, jer je Renault s predstavljanjem redizajniranog Mégana RS odustao od ručnog 6-stepenog mjenjača, a Mégane RS (i RS Trophy) sada će se nuditi samo sa 7-stepenim automatskim mjenjačem kojem asistiraju dva kvačila.
S automatskim mjenjačem i dalje ostaje nešto više obrtnog momenta (400 Nm) koji nudi 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (300 KS), a pored Launch Control funkcije tu je i mogućnost rafalnog mijenjanja stepena prijenosa do najnižeg mogućeg u odnosu na brzinu kretanja.
Za osnovni Mégane RS u opciji više nema ni Cup šasije koja se (zajedno s mehaničkom blokadom diferencijala) standardno nudi uz verziju RS Trophy, a upravljanje preko obje osovine (koje je podijelilo mišljenja i nije se koristilo u modelu Trophy-R) ostaje standarna opcija za obje verzije.
Osvježeni Mégane RS izvana se razlikuje po drugačije dizajniranim 19-inčnim felgama na verziji RS Trophy i minimalnim izmjenama u kućištima LED svjetala, a novosti u unutrašnjosti odnose se na multimedijalni sistem koji je “posuđen“ iz aktuelnog Clia i novu 10,2-inčnu TFT instrumentnu tablu. Na opcionoj listi za obje verzije ostaju čuvena Recaro sjedišta i alkantarom obložen upravljač.
Visoko.co.ba/klix.ba
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.