S ukupnom dužinom koja koketira s automobilima iz D segmenta, redizajnirana Elantra sa sobom je donijela drugačiju masku hladnjaka, drugačije odbojnike, nova kućišta prednjih i zadnjih svjetala, novodizajnirane felge i gomilu hromiranih oznaka na poklopcu prostranog prtljažnika s kojim se prilikom otvaranja, nažalost, ne podiže i zadnje staklo, makar “liftback“ izgled karoserije sugerisao drugačije.
Solidan konfekcijski automobil s naglašeno “ljutim licem“ izgledao bi znatno privlačnije na točkovima većeg prečnika, jer je 16-inčna opcija (definitivno) premala za prilično veliku karoseriju povisokih bokova. Srećom, problem se može riješiti odabirom felgi većeg promjera koje su na listi opcione opreme. Kako god, osnovni nedostatak Elantrine karoserije s naglašeno padajućom linije krova otkrili smo kasnije, sjedeći na zadnjim sjedištima na kojima će viši putnici imati dovoljno mjesta za noge, ali ne i za glavu.
Elantrina kabina u kojoj i u osvježenom izdanju dominiraju sive boje i dalje je veoma prostrana, ergonomična i u konkretnom slučaju solidno opremljena, zaključno s dvozonskim automatskim klima-uređajem i prilično udobnim sjedištima, a za ugodan boravak na dužim relacijama zaslužna je i veoma dobra zvučna izolacija.
Bilo bi previše očekivati mnogo mekane plastike, ali sve je čvrsto i precizno sastavljeno. Loše ceste pokazale su da „cvrčci“ ne žive u Elantri koja se (prema kredibilnim analizama) gnuša od vanrednih posjeta autoservisima, a ljubitelji velikih ekrana preko kojih se upravlja multimedijalnim sistemima mogli bi ostati razočarani Hyundaijevim 7-inčnim rješenjem. I dalje smatrajući da trendovski “televizori“ negativno utiču na aktivnu sigurnost, nama je više bilo čudno što Elantra s najboljim paketom opreme nema kakva-takva prednja svjetla za maglu.
Obloge na pojedinim mjestima u kabini i analognoj instrumentnoj tabli koje imitiraju karbon mogle bi raspaliti maštu, ali ponuda motora za redizajniranu Elantru (s ove strane Atlantika) vrlo je skromna, jer se budžetu naklonjen automobil nudi samo u kombinaciji s atmosferskim 1,6-litarskim četverocilindarskim viševentilskim benzinskim motorom koji se može kombinovati sa 6-stepenim ručnim ili 6-stepenim automatskim mjenjačem. Šteta zbog čvrste karoserije i odlično podešenog ovjesa.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.