AutoOpel ima novi logo – želi da izgleda modernije

Opel ima novi logo – želi da izgleda modernije

Uz fokus na “munji”, prsten na novom logotipu marke je nešto tanji.

Njemački auto-brend koji posluje u okviru francuskog PSA, predstavio je svoj novi vizuelni identitet.

 

Novi izgled logotipa karakterišu finije iscrtane linije, novi font “Opel Next” i neonska žuta boja.

U kompaniji kažu da je cilj biti “još moderniji i hrabrijeg izgleda, jer se Opel uvijek zalagao za demokratizaciju inovacija i mobilnosti”. “Novi Opel” sada izražava taj duh svojim osvježenim korporativnim identitetom.

Putovanje u budućnost započelo je prije nekoliko godina, konceptom GT X Experimental. Ova dizajnerska studija već je imala novu Opel Blitz “munju” kao amblem na vozilu.

 

Nedavno predstavljena nova generacija Opel Mokke je prvi serijski automobil sa novim Opelovim “licem” pod nazivom Vizor, kao i novim dizajnom kokpita (Pure Panel), a uslijedio je restilizovani Crossland, također sa novim stilskim detaljima brenda.

Visoko.co.ba/federalna.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE