Jedinstveni Ferrari-crveni Yugo GV zaista je, bar kada je snaga u pitanju, prava “zvijer”.
Amerikanac Džim Mekami u svog ljubimca “Made in Yugoslavia”, proizvedenog 1986. godine, prvo naprijed ugradio Chrysler-ov redni četvorocilindraš zapremine 2,2 litra, da bi potom pozadi instalirao još jedan, ovoga puta, Cadillac-ov V8 motor zapremine 8,2 litra. A onda je još jednim takvim zamijenio onaj “mali” Chrysler-ov.
Kada se sve sabere, izmijenjena, poširena i produžena karoserija svima nama dobro poznatog četvorotočkaša, “leži” na točkovima koje pokreće sirova snaga od cijelih 900 “konja”.
Ova kreacija godinama je privlačila pažnju brojnih medija i ljubitelja automobila, naročito onih sa prostora bivše Jugoslavije. I poslije godina pokazivanja svoje jedinstvene kreacije na različitim izložbama modifikovanih automobila u učešća na trkama ubrzanja, Džim je riješio da ga proda.
Od kada je završio sve modifikacije na svom “malom monstrumu”, Džim je sa njim prešao samo oko 500 kilometara. Godine uloženog truda kao i sve što je u njega ugrađeno čine da ovaj jedinstveni Yugo, najvjerovatnije, bude i najskuplji Yugo na svetu, budući da se prodaje po cijeni od – 25.500 dolara.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.