Najpovoljnija kupovina u trgovačkom lancu Konzum

Tržišno istraživanje potvrdilo je da trgovački lanac Konzum te internetska trgovina Konzum nude najbolji omjer cijene i kvalitete u BiH.

593

Konzum je dobio još jedno priznanje od potrošača. Naime, u tržišnom istraživanju o najboljem omjeru cijene i kvalitete proizvoda i usluga na bosanskohercegovačkom tržištu, Konzum je prepoznat kao trgovački lanac te internetska trgovina br.1 u BiH.

Ukoliko građane BiH pitate da navedu maloprodajni trgovački lanac koji prema njihovom iskustvu ili iskustvu njihovih bližnjih nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta na bosanskohercegovačkom tržištu, odgovorit će: Konzum.

Ukoliko ih pitate za internetsku trgovinu najboljeg omjera cijene i kvalitete, najviše potrošača navest će upravo internetsku trgovinu Konzum.

Ovo su rezultati tržišnog istraživanja Best Buy Award BiH 2015./2016. švicarske kuće ICERTIAS (www.icertias.com), provedenog putem interneta u januaru ove godine, na uzorku 1.200 ispitanika, građana Bosne i Hercegovine, metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Ova priznanja dodatno potvrđuju da su potrošači zadovoljni pristupačnim cijenama i kvalitetnim proizvodima koje Konzum uspijeva objediniti u svojoj ponudi. Najpovoljniju kupovinu Konzum opravdava i dodatnim svakodnevnim sniženjima, kataloškim akcijama, vikend akcijama i dr.

Zahvaljujući spomenutim osvojenim pozicijama, Konzum s pravom nosi prestižnu oznaku  “Best Buy Award – Br. 1 – najbolji omjer cijene i kvalitete” u kategorijama Maloprodajni trgovački lanac te Internetska trgovina.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Survey 2015./2016. urađeno je u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provođenje tržišnih i društvenih istraživanja, koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

 

 O projektu Best Buy Award

Best Buy Award (www.bestbuyaward.org) je projekt švicarske kuće ICERTIAS -International Certification Association GmbH (www.icertias.com).

Osnovni cilj istraživanja jeste uvid u iskustvo i percepciju stanovnika

Bosne i Hercegovine o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy), ali i percepciju onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovu iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.).

Cilj projekta i certifikata Best Buy Award jeste olakšati kupcima potragu za najboljim i cijenom najpovoljnijim proizvodima i uslugama na bosanskohercegovačkom tržištu.

Komentari

komentara