Čini se da roboti još uvijek nisu toliko razvijeni da bi mogli da zamijene ljudsku ruku, što dokazuje potez nemačkog auto-giganta koji je odlučio da uposli ljude, prenosi b92.
Mercedes-Benz nudi novi novi kupe iz serije S koji ima dodatnu opremu, kao na primjer, držači za čaše koji mogu da griju ili hlade, 4 različite kape za ventile na gumama i slične opcije koje roboti ne mogu da prate.
Današnji roboti ne mogu da se nose sa tako individulanim zahtjevima kupaca pa su dio posla u Mercedesovoj fabrici u Sindelfingenu preuzeli ljudi. Izgleda se se oprema u novoj Mercedesovoj S klasi pokazala prezahtjevna za izradu sadašnjoj generaciji robota.
Luksuzni automobili više nisu dovoljni i sve se više traže posebno prilagođena vozila. Fleksibilnost i spretnost ljudi vraćaju ih na Mercedesove montažne linije. “Roboti ne mogu da se nose sa ličnim zahtjevima današnjeg tržišta automobila. Smatramo da na ovaj način štedimo novac i ulažemo u našu budućnost”, rekao je Markus Šaefer iz Mercedesa.
Prema njegovim riječima, iako su ljudi preuzeli ovaj dio posla, roboti će se i dalje baviti poslovima poput zavarivanja, farbanja i ugradnje motora.
Mercedes-Benz nudi novi novi kupe iz serije S koji ima dodatnu opremu, kao na primjer, držači za čaše koji mogu da griju ili hlade, 4 različite kape za ventile na gumama i slične opcije koje roboti ne mogu da prate.
Današnji roboti ne mogu da se nose sa tako individulanim zahtjevima kupaca pa su dio posla u Mercedesovoj fabrici u Sindelfingenu preuzeli ljudi. Izgleda se se oprema u novoj Mercedesovoj S klasi pokazala prezahtjevna za izradu sadašnjoj generaciji robota.
Luksuzni automobili više nisu dovoljni i sve se više traže posebno prilagođena vozila. Fleksibilnost i spretnost ljudi vraćaju ih na Mercedesove montažne linije. “Roboti ne mogu da se nose sa ličnim zahtjevima današnjeg tržišta automobila. Smatramo da na ovaj način štedimo novac i ulažemo u našu budućnost”, rekao je Markus Šaefer iz Mercedesa.
Prema njegovim riječima, iako su ljudi preuzeli ovaj dio posla, roboti će se i dalje baviti poslovima poput zavarivanja, farbanja i ugradnje motora.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.