Prvi električni automobil iz Toyote, C-HR EV iz zajedničkog kineskog preduzeća GAC-Toyota, trebalo bi da počne da se prodaje na lokalnom tržištu krajem sljedećeg mjeseca.
GAC-Toyota predstavio je finalnu verziju na sajmu automobila u Šangaju 2019. godine. Počevši od kineskog debija elektrifikovanih C-HR i IZOA (blizanac C-HR-a iz druge kineske Toyotine kompanije),
Toyota očekuje da će do 2025. godine širom svijeta da predstavi više od deset BEV modela, sa prodajnim ciljem od 5,5 miliona elektrifikovanih automobila na globalnom nivou do 2030. godine. Toyota ulaže značajna sredstva za pripremu proizvodnih linija za električne automobile u obe kineske zajedničke kompanije.
Kinesko ministarstvo industrije i informacione tehnologije krajem prošle godine objavilo je fotografije proizvodnog spektra Toyota C-HR, koje su otkrile model izbliza. Odmah može da se uoči jedinstven zatvoreni prednji dio, novi branici, točkovi, nedostatak izduvne cevi i Toyotin znak u plavoj nijansi koji vizuelno izdvajaju električne automobile od ostalih modela ovog japanskog proizvođača.
Prema izvještajima kineskih medija, u električni GAC-Toyota C-HR EV instaliran pogonski agregat od 204 KS koji pokreće litijum-jonski baterijski paket. Toyota tek treba da objavi tehničke karakteristike ovog automobila koji će vjerovatno da ostane u kineskim granicama u doglednoj budućnosti.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti i postaviti link našeg portala kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.